vrijdag 20 mei 2016

Een fijne dag!

Hallo allemaal!

Vandaag kan ik een  een vintage kaart laten zien.
Deze heb ik vorig weekend gemaakt toe ik al bladerend door de map met oude knipvellen ging en deze  mooie van Le Suh tegen kwam en hier ben ik mee aan de slag gegaan.
Ik heb hiervoor ook de ouder mal Anja's oval weer eens gebruikt en deze 2 x uitgestanst en daar tussen in wondgaas gedaan.
Boven op de tassels een mini kralen kapje en daarboven op weer met kraaltjes verder afgewerkt
een doily erachter en verder afgewerkt met glitter spulletjes van de action.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.



Gebruikte materialen zijn:
LR0236 Anja's ovaal
Lr0390 Trendy Tassel
Col 1314 tekst fijne dag
Col 1325 banner
Fr 1102 bloemen
Pk 9103 Noir & Blanc
Plaatje (heel oud ) van Le suh
kraaltjes,lint  en doily uit voorraad

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:
C@rds-Scrap Challengeblog # kleurenkaart
HobbyVision Design Team #  challenge 50 vintage

 Dan wens ik jullie allemaal  een fijn  en zonnig weekend!
Wij gaan even heerlijk uitwaaien op Ameland

Lieve groetjes Anita




19 opmerkingen:

  1. Prachtige vintage kaart in mooie kleurtjes, Anita!
    Jullie ook een fijn weekend op Ameland.
    Liefs, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem prachtig Anita! Je tassels zijn super zo mooi bewerkt en hele mooie vintage sfeer door het gebruik van mooie spulletjes en stansen! Hartstikke leuk dat je met de kleuren challenge mee doet van Scr@p-Cards!
    Lieve groetjes van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik vind hem gaaf Anita en wat een enig plaatje heb je in je voorraad gevonden! Ook je kapje op de tassels vind ik heel leuk...niet wat je overal ziet en daar hou ik dus van!
    Geniet op het mooie Ameland, hoop dat het weer geen spelbederver zal zijn!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chique, heel mooi gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Anita!
    Leuk plaatje heb je gevonden ,mooi hoe je alles verwerkt hebt op je kaart!
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele bijzondere stijlvolle creatie!
    Het is een heel mooi geheel geworden.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend is je vintage creatie!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita,
    prachtig plaatje heb je gebruikt, ik heb die hoedenplaatjes ook nog, denk ik..mooi afgewerkt, ik vind de tassels ook mooi met de kralen..fijn weekend,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi vintagekaartje Anita....wat een chique dame erop...en ook de accentjes passen er allemaal zoooo mooi bij...
    PRACHTIG!!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige vintage kaart Anita....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh prachtig Anita, een hele mooie dame.
    Prachtig geheel, en details, wauw!!
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterende dameskaart in het vintage, erg mooi gedaan Anita. Leuk zijn de tassels met kraaltjes er aan geregen. Geniet maar lekker op Ameland.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende vintagekaart heb je gemaakt.
    Er is weer zoveel op te zien.
    Ik hoop voor je dat het weer een beetje meegevallen is ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anita wat een prachtige kaart heb je met dit plaatje gemaakt. Leuke malle gebruikt en heel mooi afgewerkt met de roosjes. Top. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel prachtig en chique, ik heb ook nog een aantal van die dames plaatjes. Zijn toch wel erg mooi hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige en chique kaart,Anita.Heel mooi afgewerkt en vele mooie details.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie vintage kaart Anita. Wat leuk om daar dit plaatje voor te gebruiken, het is perfect. Mooie kwastjes heb je gemaakt..het is een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, wat een super chique, maar vooral schitterende kaart heb je gemaakt Anita!
    xxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Onwijs gaaf dat deze kaart dan ook nog eens bij mij in huis staat te pronken. Dankjewel!!! Ben er er super blij mee.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen