donderdag 26 mei 2016

kerstkaart week 21

 Goedemorgen allemaal! 

Vandaag kan ik jullie alweer een kerstkaartje laten zien en het is
dit keer een vintagekerst kaart met bling bling geworden omdat ik toch ook heel graag bij WLVC mee wilde doen. 
Ik werd geïnspireerd door de kaart van Liesbeth van wlvc ik vond de geblokte kerstbloemetjes bij haar zo mooi  daarom heb ik het lieve kerst blokje van rosa dotje erbij gepakt zodat ik er ook zo'n leuke geblokte poinsettia bij kon plakken.

Gebruikte materialen zijn :
LR0142 poinsettia klein,
LR0327 ster, Col 1324 tekst en de
VK9538 plaatje zijn allemaal van Marianne Design
lint  kant ed. allemaal uit de voorraaddoos.

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij : 
WLVC   # kerst met bling bling
Knutsels en kadootjes # bingo roze, bloemen, kant/lint
Dan wens ik jullie een hele fijne dag!
Lieve groetjes Anita 

33 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kerst vintage kaartje heb je gemaakt Anita....prachtig in deze kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeel mooi je vintage kerstkaartje Anita....wat een prachtige details er allemaal op....een lust voor het oog...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Anita!
    leuk met al dat bling bling ik hou daar wel van.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schotterend Anita. Leuke bling-bling. Lief met dit plaatje.msupermooi gemaakt met deze materialen. Heel leuk afgewerkt met de bling bling. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooie kaart Anita! Ik vind hem prachtig. EN heel leuk dat je meedoet bij ons van K&K. Met een Bingo krijg je zoveel verschillende kaartjes en dat is zo leuk om te zien!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat een schitterende vintage kerstkaart
    zo mooi alles op elkaar afgestemd
    ja echt suuuuuuuuuper

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig kaartje en wat leuk dat je bent geinspireerd door de creatie van Liesbeth en heel leuk dat je met onze challenge van WLVC mee doet. Vintage is niet altijd makkelijk, maar deze is in ieder geval geslaagd.

    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita,
    je hebt een supermooie kerstkaart gemaakt, heel romantisch en met een hoog bling bling gehalte, top!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi Anita! Helemaal in stijl. gr. Syl(via)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie nostalgische kerstkaart
    Anita ,goed gedaan xx dank voor je bijdrage WTC
    Groet van Epie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Anita! Wat zijn die vintage plaatjes toch mooi he?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettend mooi kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige vintage kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beeldschoon is je vintage kerstkaart Ans, mooie kleuren , zo prachtig met de poinsetta.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, het moet natuurlijk Anita zijn.

      Verwijderen
  15. 't Is een pronkje Anita en ik heb ook Rosa Dotje ruitjes dus dat zal ik eens onthouden!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw ik ben er helemaal weg van Anita, pracht kaart!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kerstkaartje Anita, met hele mooie details.
    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. In 1 woord...prachtig! Groetjes Sylvia DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kerstkaart!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldige mooie kaart.....superrrrrr gedaan. Leuk dat je je inspiratie bij Liesbeth hebt gevonden...dat is het leuke van internet vind je niet. Fijn dat je daar dan zo mee uit de voeten kan dAT JE JE LAAT INSPIREREN EN VERVOLGENS ZELF MET ZO'N DIJK VAN EEN KAART TEVOORSCHIJN KOMT. fIJN OM TE ZIEN. dANKJEWEL VOOR JE DEELNAME BIJ wlvc, XXX pLONY
    Ik weet niet wat mijn letters hebben maar je begrijpt het vast wel hahahaha.....hier en daar de caps lock geraakt denk ik hihihihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een schitterende kaart Anita! Lief plaatje en super mooi dat randje onderaan de kaart en het is echt bling bling hoor!
    xxx AFKE

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart Anita. Dank je wel voor je deelname bij K&K. Kan het kloppen dat ik een kaartje van je heb gekregen voor mijn verjaardag. Zoja, dan wil ik je hartelijk bedanken voor de mooie kaart. Er staat alleen Anita op. Nou wil het geval dat ik 5 Anita's heb die ik volg....stom hè?
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart,Anita.Lief plaatje.Hele mooie pareltjesrand.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke vintagekaart Anita
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is een hele mooie kerstkaart met bling-bling geworden Anita. met kerst mag het wel wat blinken toch? Een heel lief plaatje en inderdaad geven die ruitjes op de poinsettia's een heel leuk effect. Lief ook die kleine belletjes bij je mooie strik. Een supermooie kerstkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Kon de voorbije dagen niet echt makkelijk op blogronde, de laptop was weg voor een opknapbeurt... Nu terug én wat tijd om o.a. de kerstoogst van vorige donderdag te bekijken!
    Schitterende vintagekerstkaart! echt prachtig gemaakt!
    Groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een schitterende vintagekaart Anita heel mooi met al het bling bling en de geruite poinsettia's zijn echt super leuk.
    Gezellig dat je weer met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige sierlijke kaart Anita!
    Heel mooi gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi winters kaartje met de oude foto! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wauw mooi kerstkaartje
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schitterende kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen