donderdag 12 mei 2016

kerstkaart

Hallo allemaal!

Deze kaart had ik twee weken  geleden al gemaakt want met dit mooie weer heb ik totaal geen behoefte om te knutselen maar ik denk dat de meesten van jullie
 dat hebben op dit moment. Lekker genieten van het mooie weer zolang als het kan.

Dit is mijn kerstkaart voor 52 weeks to christmas


Gebruikte materialen zijn allemaal van Mariannedesign. 

 Geniet van deze laatste mooie zomerse dag!
ik ga nu snel richting het zwembad!

Lieve groetjes Anita 

23 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje weer deze week.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gedaan Anita met de stempel in de boom!
    xxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita wat een een leuke combi van al deze materialen. mooie kleuren. De stempel is prachtig en past heel mooi in de boom. Geniet van het zwemmen. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stempel heb je gebruikt Anita....het is een prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterende kerstkaart
    heel leuk met de stempel op de boom

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaart Anita! Mooi met dit papier!
    Ja, met de pinkster wordt het echt koud, nu nog maar even genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit kaartje Anita...leuke details erop


    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart in deze kleuren.
    Ik knutsel gewoon door zon of geen zon ,meen altijd dat ik bezig moet zijn.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kerstkaart heb je gemaakt Anita,
    prachtige kleuren..ook ik had mijn kaartjes al af..
    Ik heb vanmiddag nog wel boven gezeten, veel te warm..moet nodig mijn airco weer aansluiten..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart met dit schaatsend paartje.
    Ik heb ook helemaal geen zin en eigenlijk ook geen tijd om te knutselen. Gewoon lekker genieten.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart Anita!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kerstkaart Anita! Het plaatje/stempel in de kerstboom is een leuk detail :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kerstkaart,Anita.Mooie stempel.Ja, zaterdag wordt het weer minder met het weer.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat prachtig gestempeld Anita, mooi opgebouwd, een héle mooie kerstkaart heb je gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Slim zeg! Zo lang geleden al gemaakt. Heel mooi kaartje in de blauw tinten.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooi hoor Anita!
    Ik knutsel wel graag 's avonds in de zomer, is het lekker lang licht en veel aangenamer 'werken' 's avonds dan met de bureaulamp erbij!
    groetjes Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beeldige kaart Anita, gaaf de blauwtinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart in het blauw.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke winterse kerstkaart Anita mooi zo in het blauw. Jammer dat het mooie weer nu voorbij is hopelijk komt het snel terug.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart Anita,

    Gelijk mijn achterstand ingehaald, wat een prachtige creaties!!

    Leave groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi kerstkaartje in winterse kleuren! De boom blijft leuk!

    Groetjes

    Rimmie
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen