vrijdag 17 juni 2016

kaartje voor Ans

Hallo allemaal! 

Vandaag thuis nog even een berichtje schrijven zodat ik deze kaart toch nog kan plaatsen om mee te laten doen bij de challenge van WLVC ze willen daar graag vlinders op je creatie zien.
ik kan hem pas plaatsen als ik bericht heb gekregen van Ans dat ze hem heeft ontvangen.


Deze kaart laat ik mee doen bij WLVC # vlinders op je kaart

Vergeet ik hem nog bijna om te plaatsen.
Wij genieten nl van onze vakantie.
Nu maar eens kijken of het mij gaat lukken om hem te plaatsen via mijn telefoon.

Ik wens jullie een heel fijn weekend!

Lieve groetjes Anita

14 opmerkingen:

  1. Het plaatsen is heel goed gelukt hoor Anita en wat een mooie sfeer op je kaart!!! Het plaatje is heel mooi vintage en Ans heeft hem prachtig gevonden! Prachtig is die rouche met parels en ik vind hem heel mooi!!!!
    Geniet van je vakantie hoor!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor Anita, het plaatsen is prima gelukt. Je hebt een hele mooie, lieve kaart voor Ans gemaakt. Leuk dat kader van ribbelkarton en dat randje kant met parels. Geniet nog van je vakantie, er komt weer mooi weer aan (zegt men..hihi)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, wat lekker , vakantie! En je kaart voor Ans is heel mooi geworden. Echt iets voor Ans, past bij haar! Ik weet niet waar je bent, maar dat maakt eigenlijk niet uit, vakantie is vakantie.
    Geniet er maar van!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat heerlijk Anita, vakantie geniet er maar van.
    Je hebt een prachtige kaart voor Ans gemaakt, je bent een kanjer om hem met je telefoon te plaatsen, je moet het maar kunnen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita,
    ik begon even te twijfelen maar..ik had je via FB een berichtje gestuurd..Het is echt een prachtige kaart in mooie vintage stijl, nogmaals bedankt..
    fijne vakantie,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een prachtige kaart heb je voor Ans gemaakt!
    Mooi vintage, leuk met het ribbelkarton en de ruches met het parelrandje....supermooi!
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart......superrrrmooi. Zo lief en in mijn favoriete vintage/shabby chic-stijl....jammie jammie.
    Dankjewel voor deelname aan onze challenge bij WLVC en geniet nog lekker van je vakantie.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een heerlijk mooie kaart, schitterend lint met die pareltjes! lekker tof contrast met het ribbelkarton!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart, bedankt voor je deelname bij WLVC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige stijlvolle vintage kaart.
    Het is echt een heel mooi geheel geworden.
    Hier was/is Ans vast heel erg blij mee.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Anita....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart heb je voor Ans gemaakt Anita. Alles pas weer heel erg mooi. Geniet van je vakantie... Op Ameland?. Veel plezier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige vintagekaart voor Ans gemaakt,Anita.Prachtig afgewerkt met pareltjes.Fijne vakantie.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig is je kaart Anita, ben er helemaal weg van!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen