donderdag 9 juni 2016

kerstkaart week 22 /23

Hallo allemaal!

Deze kaart had ik vorige week al willen plaatsen maar ik had geen wifi op Ameland. Ik ben  nu even thuis en zo kan ik achter de computer  mijn kaart online zetten.
Ik kan dat gewoon niet op mijn tel. dat is veels te klein voor mij zoals we hier zeggen veels te veel gepriegel.
Dus dit is dan ook voorlopig mijn laatste kerstkaart en zo af en toe kun je mij nog eens langs zien komen maar zoals het er nu uit ziet gaan we heerlijk genieten en relaxen op Ameland en zonder wifi is het natuurlijk ook wel lekker rustig.


 Deze kaart doet mee bij:
52 weeks to Christmas # week 22/ 23

Ik wens jullie ook allemaal een fantastische zomer toe en als je op vakantie gaat veel plezier!

Lieve groetjes Anita

22 opmerkingen:

  1. Leuke ronde kerstkaart Anita , met snoesjes
    en mooie rood wit , de mallen ook super !!
    Fijne dag hoor , Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterend mooi kaartje
    ja ronde kaartjes doen het altijd goed
    ziet er echt suuuuuuuper uit

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach wat een schattig kaartje is dit Anita, leuk het ronde dat maakt het zo cutieeeee. Bedankt voor het mee doen bij 52 wTc. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart ...snoesjes die blijven leuk om te gebruiken.
    Heel veel plezier op Ameland ...geniet van de rust.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kerstkaart Anita!
    Geniet van je WIFI loze tijd op Ameland. Dat is heerlijk.

    xx Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een superleuke kerstkaart Anita!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Anita! Superleuk met die snoesjes!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk met je snoezige plaatje!
    groetjes en fijne vakantie!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie afsluiter hoor, geniet op Ameland! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Anita,
    leuk het ronde modelletje..ik wens je een fijne vakantie,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk Anita....wat een prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh, dit ziet er zo leuk uit! Enig plaatje en een ronde kaart is toch wel heel gaaf!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi dit ronde kerstkaartje Anita....
    geniet maar lekker van je vakantie op Ameland..

    groetjes Rosina
    DT 52 WtC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook weer zo leuke ronde kaart.. Mooi gedaan!
    Dankjewel voor het meedoen met de 52 Weeks!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel veel plezier op Ameland. Lekker zonder internet: echt rust.
    Mooie kerstkaart heb je gemaakt, super.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart. Fijne vakantie,geniet er van!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een snoezig kaartje met de Snoesjes! Veel plezier op Ameland!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anita wat een enige snoezige kaart. Heel leuk met deze snoesjes. Mooi in deconcentratie vorm. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie ronde kerstkaart,Anita.Snoezig plaatje.Superleuk afgewerkt met de strik en de kerststerren.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een lieve kerstkaart met leuke snoesjes erop Anita. Geniet op Ameland van een mooie zomer dan heb ik dat ook...hihi.
    Fijne vakantie ^_^
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen