maandag 17 oktober 2016

Engelen kaart

Hallo allemaal!

Ik ben nog net op het nippertje om deze kaart te plaatsen dat komt omdat ik iets heel anders van plan was met deze kaart ik had nl. boven in  een label willen verstoppen..... maar ja toen had ik hem al weer vastgeplakt zonder erbij na te denken en daar lag de engel dan in afwachting van wat ga je nu met mij doen????? Geen idee??
Maar gisteravond onder Heel Holland bakt had ik ineens een ideetje om er dan maar een klein labeltje erbij aan te doen zodat ik  toch zowel bij WLVC  als  Scr@p -Cards challengeblog mee kan doen.

 Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:

WLVC  # Engel op je kaart
Scr@p -Cards Challengeblog # label op je kaart

Dan wens ik jullie nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes Anita

20 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Anita. De kleuren zijn zo mooi! supermooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo komt álles toch weer goed met deze prachtige engelkaart! Dank voor je deelname aan onze Scr@pCardChallenge Anita!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Anita.Mooie engel en kleuren.Waar heel Holland bakt al niet goed voor is :).

    Groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een engeltje...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita,

    Wat een prachtige kaart in blauw
    en goud tinten. Soms helpt het om even afstand van jred kaart te nemen alvorens hem af te maken.

    Ik vind hem zeer geslaagd in ieder
    geval.

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,

    Wat een prachtige kaart in blauw
    en goud tinten. Soms helpt het om even afstand van jred kaart te nemen alvorens hem af te maken.

    Ik vind hem zeer geslaagd in ieder
    geval.

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie tinten bij elkaar !!!
    Het is een super mooi geheel geworden !!!!
    En de kleine label staat er juist heel goed bij !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita,
    goed opgelost!!! Ik vind hem geweldig mooi! Wij blij dat hij bij ons nog mee doet en je een goede oplossing had!
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Anita! Heel herkenbaar heb het ook vaak al vast zitten terwijl het niet de bedoeling is...moeten we weer iets anders verzinnen haha.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita,
    je engelenkaart is prachtig, mooie kleuren heb je gebruikt, goede oplossing voor het label.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi die Anita! Dat heb ik ook wel eens hoor in mijn enthousiasme begin ik dan te plakken en denk dan oeps er moest nog iets tussen! Maar je hebt het prachtig opgelost zo! Je strik met kerstballen en label is prachtig, maar ook je poinsettia's zijn erg mooi!
    Lieve groetjes van Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super opgelost zeg....wat een prachtige kaart is het geworden.....mooie details...prachtig. Dankjewel voor je deelname bij WLVC en morgen weer een nieuwe challenge dus...hopelijk tot de volgende creatie.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje gewordenen mooie kleuren gebruikt. Ja het beurt bij mij ook wel eens hoor dat ik een labeltje of iets anders er tussen wil doen en ja ook ik heb dan alles weer vast geplakt en los maken om het er tussen te stoppen wordt er niet mooier van. dank je wel voor het meedoen aan de challenge van WLVC enne zoals Plony al zei morgen start er weer een nieuwe challenge en hoop ik je weer te zien.

    groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi engelenkaartje Anita ... mooi van kleur en een prachtig parelrandje. Ja dat is heel herkenbaar hoor ... ligt alles klaar om te kleven en oeps ... hahaha !
    Toch heel leuk opgelost ...
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van WLVC.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou hij is zeker goed gelukt. Hij is engelachtig mooi.
    Succes met de challenges.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige kaart, super met de gouden accentjes in plaatje en kerstballen!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hihihi, dat is slim van je! Het is een bjoetie van een kaart! Prachtigeplaatje van de engel.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie sfeervolle kerstkaart. De engel springt echt in het oog!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anita,
    wat een heel mooi Kerstkaartje prachtig met het engelen plaatje
    proficiat met je top 3 plaatsje liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen