donderdag 20 oktober 2016

gastdesigner kaart

Hallo allemaal! 

En het is alweer kerstkaarten dag!
Wat gaat het toch snel en gelukkig had ik deze kaart al klaar liggen in mijn leeslijst want deze maand mocht ik gastdesigner zijn bij de club van Thea namelijk bij
de kaarten showroom De Schatkist.
De opdracht was een kaart te maken naar aanleiding van een sketch voor sommige misschien een makkie maar voor mij toch wel een uitdaging.
Dit is hem geworden.



Al de gebruikte mallen en knipvel zijn van Mariannedesign.
Alleen het papier is van de action.

Met deze kaart wil ik graag mee doen bij:
52 weeks to Christmas # week 42
Marianne Design Divas # anything goes option nature
Mariannedesign Kreadiva's # alles geht option nature

Dan wens ik jullie nog een hele fijne dag!
Lieve groetjes Anita

14 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart, Anita.Leuke randen en een lief vogeltje.Mooi gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeel mooi dit kerstkaartje Anita....wat een mooie accentjes er allemaal op PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Anita. Leuk gemaakt met de bomen zo op de achtergrond. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het een prachtige kaart Anita...leuk hoe je alles verwerkt hebt op je kaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kerstkaart.
    Groetjes van Marian/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet niet hoe de sketch eruit ziet maar deze kaart is prachtig!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart heb je gemaakt met de sketch.
    Zo'n mooie details.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart heb je gemaakt Anita, het is echt kerst op je kaart, leuk dat je GD mocht zijn,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita, mooie kerstkaart met leuke details, leuk dat je weer meedoet met 52WTC.

    Gr...Bep DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita,
    het is een heel mooi kaartje! Veel te zien. Leuk dat je gastdesigner was. Ik vind een sketch fijn, maar hoor ook wel dat anderen het heel lastig vinden.
    Maar volgens mij is het een kwestie van vaak doen..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita, je hebt een prachtige kaart gemaakt vind ik. Heel mooi gebruik van de stansen en origineel zoals je de plaatjes verwerkt hebt :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen