dinsdag 4 oktober 2016

Sweet wishes

Hallo allemaal!

Vandaag eindelijk weer eens kaartje van mij en het is een kerstkaart geworden omdat ik namelijk een paar leuke uitdagingen met elkaar wilde combineren. En dat zijn de challenges van de verschillende Mariannedesigns blogs en  natuurlijk ook 52 weeks daarom heb ik gekozen voor het leuke rendiertje van Eline.



Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:
52 weeks to Christmas # week 39 rendier
Marianne Design Challengeblog # kerstkaart met diertje van Eline
Marianne Design Divas # anything goes
Mariannedesign Kreadiva's # alles geht / option herbst

Deze week is het bij jacobi  hobby week en dat betekend dat je met een make en take mee mag doen gelukkig was ik dit keer nog net op tijd met opgeven.
Morgenmiddag mag ik aanschuiven en als ik mij niet vergis is Wybrich er dan  en gaan we een leuk doosje maken.
Ik ben heel benieuwd!

Dan wens ik jullie nog een fijne avond!

Lieve groetjes Anita

19 opmerkingen:

  1. supermooi! Bij mij morgen ook eentje met Elines rendier!
    Toffe embossingachtergrond ook!
    amuseer je morgen!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gemaakt, Anita.
    Het rendiertje is ook zo schattig.
    Veel plezier morgen.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé Anita, dat is inderdaad even geleden, hihi Je hebt vast genoten van de zomer met zijn mooie dagen! Je kerstkaart is prachtig en mooie kleuren zo bij elkaar! Morgen lekker aanschuiven bij Jacobi en als je dit nog lees voor morgen doe de groetjes aan Wybrich van mij en veel plezier!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Heel vrolijk met het rendiertje.
    De achtergrondembossing maakt het super.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk jet rendiertje op je kaartje, samen met de geemboste achtergrond. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kerstkaart met het leuke rendiertje!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Anita met het rendiertje.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita,
    je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt, leuk de embossing achtergrond, het tape en het leuke rendiertje..
    Ik neem aan dat het leuk was bij jacobi..zeker met Wybrich er bij,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita prachtige kerst kaart.
    Was het vanmiddag leuk geweest en een doosje gemaakt?
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kerstkaart Anita. Het doosje van hierboven is ok erg mooi geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Onwijs leuke kerstkaart Anita!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kerstkaart Anita!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kom dit rendier vaker tegen en het is dan ook heel lief!
    Lia DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Totally adorable!
    Thanks for playing along with us at Marianne Kreadivas!
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Very cute !Love this chrismas card!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wo Anita, your reindeer is so so cute. Thanks for playing with us at Marianne Design Kreadivas Challenge, Hugs Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Simply adorable ...love the reindeer and the embossed background is fabulous
    Cheers
    Dr Sonia

    BeantwoordenVerwijderen