woensdag 5 oktober 2016

make en take

Hallo allemaal!

Vandaag heb ik een leuke make en take gedaan bij Jacobi en deze werd door Wybrich gegeven.

We hebben een klein doosje gemaakt van kraftpapier.
 Daar  boven op  verhoogd een  kraft papiertje met tekst die met versamark en witte embossingpoeder is bewerkt een touwtje eromheen en als finishing touch de mooie poinsettia erop.

In het doosje passen precies 5 kleine waxinelichtjes. 


Ik vind hem zelf super mooi geworden en het was weer ontzettend leuk en gezellig om te mogen aanschuiven bij Wybrich.

Deze creatie wil ik graag mee laten doen bij:
Marianne's design divas # anything goes
Mariannedesign Kreadiva's #  alles geht

Dan wens ik jullie een hele fijne avond!

Lieve groetjes Anita

14 opmerkingen:

  1. Toen ik de site van Jacobi zag en dit doosje wist ik direct dat het een "Wybrichje" was, zo gaaf en leuk dat je geweest bent Anita!
    Ik wilde vrijdag gaan maar helaas hebben we slecht nieuws gehad en gaat het tobben hier tot ver in 2017 door dus mijn hoofd staat er niet naar en ik heb afgezegd.

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooww wat een mooi en origineel doosje, zo met de waxinelichtjes er in, Anita! Leuk om te maken, èn om weg te geven.
    Liefs, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig die bloem!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend doosje Anita!
    Heel erg mooi gemaakt en ook leuk om weg te geven.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita,
    Ik was al benieuwd wat je zou maken bij Wybrich...ze heeft zo'n mooie stijl! En wat is je werkstuk prachtig geworden!!!
    Je hebt vast een heerlijke dag gehad en een supermooi doosje als herinnering!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een schitterende creatie heb je gemaakt.
    Was vast een hele gezellige dag.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,
    prachtig doosje heb je gemaakt bij Wybrich,
    de poinsettia is echt supermooi, ook leuk de gestempelde achtergrond..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie creatie, Anita.Wat een prachtige poinsettia.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, die is prachtig! Heel mooi gedaan.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig doosje Anita, prachtig met de grote bloem.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a stylish an wonderful christmas creation Anita. Thanks so much, hugs alma

    BeantwoordenVerwijderen