vrijdag 21 oktober 2016

Scrap &Chat kaart

Hallo allemaal! 

Afgelopen woensdag was er weer een Scrap & Chat bij het Hobbyvision facebookgroep en als het even kan doe ik mee.
Deze keer was hij bedacht en werd hij ook gegeven door Karen Hemel .

Het leek vrij simpel tot ze begon over de 4 kantjes te klappen.... ik snapte er echt niks van en ik had op een gegeven moment echt een groot gapend 4 kant gat in mijn kaart ipv een flap kaart.

Ik dacht kan wel afhaken het word niks tot iemand het een Never Ending Card noemde en dat heb ik toen toch maar even snel gegoogled en toen kon ik duidelijk zien wat er nu precies de bedoeling van was.
Want oohh ik voelde mij zo niet slim!
Iedereen was zo enthousiast maar gelukkig brengt google vaak de oplossing!

En toen kon het versieren beginnen en dat heb ik dus gisteravond gedaan.
dit is mijn eind resultaat geworden.




Hij is erg leuk om te maken en wil je hem ook een keertje maken de beschrijving is hier te vinden bij het Hobbyvision Design team blog.

alle gebruikte materialen zijn van Mariannedesign 


Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:
Marianne Design Divas # anything goes 
Winter Wonderland  # Frosty

En dan stond ik tot mijn verrassing deze week ook nog in de top 3 met deze kaart bij het scr@p-Cards Challenge Blog.
Echt super blij mee!

Dan wens ik jullie alvast een heel fijn weekend!
Lieve groetjes Anita

14 opmerkingen:

  1. Gegeven door Karen Hemel en alles wat ik denk na het lezen van jouw verhaal is OOOOOH MIJN HEMEL whahaaaa! Ik zou er dus net zo bijzitten (waarschijnlijk zelfs nog erger *lol*) en heb al moeite met het volgen van een zichtbare tutorial want ik krijg altijd andere modelletjes dan de bedoeling is. Ik vind je neverendingkaart helemaal dolletjes Anita en je top 3 plekje was ook meer dan terecht met die beeldige engelkaart! Lekker zo doorgaan zou ik zeggen!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt dus lekker mee zitten doen, al ging het niet van een leien dakje whaha! Maar vergeet dat laatste maar snel, want wat een prachtige kaart is het geworden...er komt geen einde aan, hihi maar ik vind hem eindeloos mooi! En wens je alle succes met de challenges! En je top 3 was ook dik verdiend!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anita,

    Uiteindelijk heb je het toch voor elkaar gekregen.Het is een mooie kaart geworden.Superleuk afgwerkt met al die schattige diertjes.Gefeliciteerd met je top 3 kaart en een fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het resultaat mag er zijn Anita ...ook al duurde het even voordat je het door had. Heb deze keer niet mee gedaan maar heb het wel zitten lezen moest ook even diep nadenken voordat ik het door had wat de bedoeling was...dus je was niet de enige.
    Maar heb niet meegedaan ben druk bezig met kaarten die ik als gastdesigner mag maken...ook erg leuk om te doen.
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave variant heb je gemaakt Anita, leuk en mooi gedecoreerd. Ik heb ook nog nooit met zo'n online scrap meegedaan want ik denk dat ik ook met iets anders voor de dag kom...LOL. Knap dat je toch doorgezet hebt want je kaart is top vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je de kaart prachtig versierd Anita. Een pronkstukje ! Ik vind het supermooi. Gelukkig is het je gelukt met behulp van Google. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig heb je de kaart toch afgemaakt Anita,
    hij is prachtig geworden..Ik ben ook absoluut niet goed in techniek kaarten, dus knap gedaan!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita,
    Het is een ontzettend leuk model. Ik heb deze een paar jaar geleden voor mijn dochter gemaakt. Best even puzzelen en je moet heel precies vouwen. Maar als je dan versierd hebt, ziet het er zo gaaf uit.
    Die van jou is zo enig met die sneeuwhopen en diertjes van MD.
    Compliment.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wilde wel meedoen, maar ik was te moe.
    Jou creatie is prachtig Anita, leuk met de sneeuwpoppen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaart heb je gemaakt Anita.
    Gelukkig ben je er nog achter gekomen wat de bedoeling van de kaart was ... anders moesten we dit toch missen
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous make. Great colours and design. Thanks for playing along with us at Winter Wonderland. Pat K x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een supermooi kaartje. Met al die verschillende kanten. Echt een toppertje!!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So cute! Adorable creation with lovely look to it all. Thanks for joining us over at the Winter Wonderland.
    Love n hugs
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card lovely design
    Thank you for joining us at WW.
    Hugs Julie xxx

    BeantwoordenVerwijderen