woensdag 2 november 2016

Drieluik kaart

Hallo allemaal! 

Vandaag kan ik een drieluikkaart laten zien.
Deze kaart heb ik gemaakt voor de vriendin van mijn moeder.
Haar vriendin wordt morgen 90 jaar.
Ik heb gekozen voor de wat oudere spulletjes van Marianne Design ik blijf deze materialen mooi vinden en persoonlijk vind ik dit ook wel passen bij een dame op leeftijd.

Ik vond het alleen moeilijk om de kaart goed op de foto te krijgen maar ik ben tenslotte ook geen fotograaf vandaar 3 foto's gemaakt met mijn tel. in verschillende ruimtes want het regent hier.



Gebruikte materialen zijn:
Papier, plaatje en alle mallen die ik heb gebruikt zijn van MD
Kant en splitpen komen uit de voorraad doos
de label is een stempel.

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:

Marianne Design Challengeblog # drieluik
Marianne Design Divas # anything goes
Marianne Design Kreadiva's # alles geht

Dan wens ik jullie nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes Anita

17 opmerkingen:

  1. Wat supermooi! zal je moeder vast blij mee zijn! Hoop dat het een fijne verjaardag wordt voor haar, bijzonder zeg, 90 jaar!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze drieluik met deze materialen en kleuren! Mooie leeftijd ook zeg, 90 jaar. Ik wens je een fijne dag samen met je moeder. Enne, de foto's zijn prima. Ik blog en maak alleen nog maar foto's met mijn telefoon, scheelt een hoop werk! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi drieluik !!!!!!
    Fijne verjaardag en dat je haar nog
    maar lang mag houden !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gave kaart Anita. Daar is iemand heel blij mee denk ik.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita,
    prachtige kaart voor de vriendin van je moeder, 90 jaar wat een leeftijd..Dat papierblokje is super en ook de -oudere- stansjes blijven mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou de foto's zijn gelukt hoor. Het is een prachtige kaart geworden.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi drieluik heb je gemaakt voor de vriendin van je moeder! Oudere spullen blijven ook leuk om te gebruiken...alles past mooi bij elkaar.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita,
    wat is dit gaaf zeg, de kleuren zijn ook prachtig.
    En zoveel moois op te zien.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och wat mooi gemaakt Anita!
    Heel stijlvol en mooi van kleur.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind hem supermooi Anita!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat prachtig is dit Anita. Erg mooi gemaakt met deze materialen. Mooi papier! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Anita,

    Mooi drieluik voor de vriendin van je moeder. Wat een respectabele leeftijd 90 jaar.Ze zal er vast heel blij mee zijn.Heel mooi voor een oudere dame met het plaatje en het designpapier.

    Groetjes,Sylvia.




    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schitterend drieluik kaartje heb je gemaakt Anita...prachtige details erop...daar zal die lieve oude dame vast wel blij mee zijn geweest...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er supergoed uit, Anita! En de foto's ook hoor! Heel mooi met de leeftijd erop!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaart staat prima op de foto hoor Anita en wouw 90 jaar wat een leeftijd hè! Je hebt een prachtig drieluik voor haar gemaakt! Dit papierblokje vind ik ook zo mooi en heb het ook vaak gebruikt! Heel leuk om die mooie spiegelmal weer eens te zien! Prachtig gedaan en erg sfeervol!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige drieluik heb je gemaakt!!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen