donderdag 3 november 2016

hallo sneeuwman

Hallo allemaal! 

vandaag is het alweer donderdag kerstkaarten dag en het schiet nu wel heel snel op richting kerst
maar zoals het er nu  uitziet voor mij geen kerstkaarten stress dit jaar.
ik ben gistermiddag nog eventjes met de nieuwe sneeuwpop aan 't spelen geweest en geprobeerd er een CAS kaart van te maken.
 Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:
52 weeks to Christmas # week 44
Hobbyvision # CAS
Marianne Design Diva's # anything goes
Marianne design Kreadiva's # alles geht
Winter Wonderland # Frosty or Well Wrapped Up
De Egel # kerst in niet traditionele kleuren
AnMaCreatief # Winter
CraftAddiction # Winter

En dan nog iets leuks!
Afgelopen dinsdag kreeg ik een hele leuke verrassing over de post  ik was er echt even helemaal stil van .....zo lief! Nogmaals dank je wel Gerie!

Wil je graag weten wat ik gekregen heb moet je even
hier klikken.
Het is zo'n geweldige leuke kaart! Dit zijn van die kleine geniet momentjes die het bloggen zo bijzonder maken!

Iedereen nog een hele fijne dag gewenst!

Lieve groetjes Anita

26 opmerkingen:

  1. Wat superleuk gedaan zo met dat paars. Verrassend en ergggg leuk. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier wordt ik dan weer stil van Anita, dankjewel voor je lieve bericht hierover! Ik dacht degene die het leukste bericht achter laat die krijgt hem over de post! en dat was jij, hihi en heel graag gedaan! Deze popjes zijn ook zo leuk, maar heb mezelf al genoeg verwend de knip blijft nu op slot! Ik vind het een heel gaaf kaartje!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart en ook al is ie CAS....toch genoeg om te bewonderen want je hebt er toch diverse details op aangebracht. Heel leuk.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Anita wat een leuke sneeuwpop. Best cas hoor.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow....wat gaaf gedaan....hele leuke kaart Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart Anita, met de sneeuwpop, helemaal leuk en CAS!
    wat super dat jij deze mooie kaart van Gerie kreeg,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Anita!! Vind het sneeuwpopje zo leuk!!
    Hihi ik wist van de kaart Anita,(ik zat in het complot, hihi) lief is Gerie hé!!!
    Ja dat zijn van die geniet momentjes van blogland.
    Ook al wordt het minder in blogland...ik wil het niet missen!!! Wel erg jammer dat dit afneemt.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart in leuke, frisse kleurtjes! Gezellig dat je meedoet met onze wekelijkse challenge bij 52 Weeks to Christmas!
    grtz.Colien (DT-lid 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita,
    wat een superleuke kaart!! Ik dacht toen ik hem zag dat je meedeed aan onze challenge bij de Egel (geen traditionele kleuren) Kan nog hoor!
    Wat is die sneeuwman toch leuk he?
    Mooie embossingfolder heb je gebruikt!
    Groetjes en oh ja, bloggen blijf ik doen hoor! FB is zoveel onpersoonlijker.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke sneeuwpop, ook door het gebruik van andere kleuren, paars. Wat een fantastische kaart heb jij gekregen. Blogland ervaar ik ook als een warm bad. Veel te zien, het werkt ontspannend en het is inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita, wat een leuke sneeuwpop op je mooie kaart. Van mij mag er van de winter best weer wel sneeuw vallen, ik blijf het speciaal vinden. Mooie kleurtjes heb je gebruikt en heel leuk om de achtergrond ook te embossen.
    Dank je voor je deelname aan de "kerst-challenge" bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt-De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal leuk zeg dit kaartje!
    De sneeuwman is echt een topper!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super cute! Thanks for joining us over at the winter wonderland. Welcome back for a new fun challenge tomorrow!
    Love n hugs
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig dit kaartje Anita....zo leuk die sneeuwpop erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuke kerstkaart Anita.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita
    Ik vind je kaartje zo mooi en leuk met die sneeuwpop, de embossing achtergrond is prachtig, je kan met deze kaart ook meedoen bij de challenge van CraftAddiction, het thema is daar winter/wintersport.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart heb je gemaakt Anita.
    De sneeuwpop heeft het wel naar zijn zin bij jou.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige winterse kaart ,mooi embos
    en een leuke sneeuwman als blikvanger !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow...schitterende sneeuwman kaart! Leuke mal Anita. En heel lief van Gerie om je die hele kaart te sturen.
    Xxx Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende sneeuwpop op je kaart Anita!
    En ik ben even naar je verrassing wezen kijken en wat is die gaaf zeg!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ontzettend tof dat je meedoet met onze 'Niet-traditionele-kerst' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen