donderdag 10 november 2016

week 45

Hallo allemaal!

Er is al weer een week voorbij dus dat betekend weer kerstkaarten dag!
Voor vandaag een kaart met Mica ik zag laatst allemaal hele leuke kaarten voorbij komen van bloggers die allemaal  mee deden aan de lift challenge en de kaarten zagen er zo leuk uit dat ik  dacht  dat moet ik onthouden om ook eens te gaan doen
en gisteravond ben ik er eens voor gaan zitten en toen heb ik deze kaart met mica gemaakt.



Gebruikte materialen zijn:
van Mariannedesign de LR0181,
LR0286, LR0122 en de PK9087
Embossingmal dots, mica en de stempel is van de  wibra

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:
52 weeks to Christmas # week 45
Marianne Design Kreadiva's # Alles geht mit MD
Marianne Design Divas # anything goes
AnMaCreatief # kerst/ winter

Dan wens ik jullie nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes Anita




26 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart Anita.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en mooie kerstkaart en wat een leuk model. Helemaal mooi vind ik de bloem met dennenappels. Bedankt voor je bijdrage aan 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita heel leuk deze kaart met mica. De bloem dennenappels en blaadjes/naalden is een supermooie toef geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooww, wat een mooie Anita!
    Traditionele kleurtjes, maar toch modern...Top!
    Liefs, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart Anita!
    Mooi gedaan met het mica ertussen geeft een mooi effect.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Anita daar ben ik weer na maanden van afwezigheid :) Super mooie kerstkaart! Je hebt het mica echt heel leuk verwerkt zo en wat een leuk kaartmodel!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is supergoed gelukt. Ik heb me er nog niet aan gewaagd, aan de mica. Maar het resultaat ziet er prachtig uit.

    Groetjes Monique
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super, schitterende bloemen toef!
    fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita,
    wat heb je een mooie -lift- gemaakt, ik vond het ook een leuk model, je bloem is super!
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart en model,Anita.Prachtige bloementoef.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kerstkaartje Anita!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! Prachtig Anita!
    Toevallig heb ik afgelopen week dit zelfde idee gebruikt, alleen is mijn uitwerking weer helemaal anders.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Missie geslaagd met de mica, heel mooi kaartje!
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi is dit kerstkaartje Anita...leuk gedaan met de inspiratie van de liftchallenf....SUPER!!!


    groetjes
    Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anita,
    leuk is dat hè, om een idee te bewaren en als je er dan tijd voor hebt om het eens te proberen. Je kaart is geweldig! Mooi dat papier aan de binnenkant dat je dus ziet as je de kaart dicht hebt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kerstkaart. Gaaf model en mooie kleuren en details heb je gebruikt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, die is prachtig geworden Anita, heel leuk met dat mica deel en een prachtige bloementoef als blikvanger. Ik vind 'm héél mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje, wat een prachtige kaart is dit. Petje af.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie kaart heb je gemaakt!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk bedacht met Mica, super mooi gezicht Anita!
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauwww, wat mooi.
    Mooie warme kleuren, en een leuk model.
    Ook prachtige stansen heb je gebruikt.
    Het is een creatie om van te smullen, I love It.
    Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtig kaartje; gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij AnMaCreatief.
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. A wonderful creation. Love this flower creation. Thanks for playing with us at Marianne Design Kreadiva´s Challenge. Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Totally fabulous!
    Thanks for playing along with us at Mariannes Kreadivas and good luck,
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Very elegant!Thank you so much for sharing this beautiful card with us at Mariannes Design Kreadiva´s challenge this month.Good Luck!
    Greets Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen