donderdag 17 november 2016

week 46

Hallo allemaal!

Nog eentje!
Ik hoop niet dat ik jullie ga vervelen maar ik heb er toch nog eentje
gemaakt met mica !
Dit omdat ik ze zo leuk vind om te maken en ze zijn ook zo heerlijk snel klaar helemaal als je nog een paar extra kerstkaarten kunt gebruiken.


Gebruikte materialen:
Dennentakken Craftemotion, bloem gemaakt met  LR0122 en de LR0142 van Mariannedesign,
Mica, designpapier action, stempel wibra
bewerkt met versamark en witte embossingpoeder.

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:
52 weeks to Christmas  #  week 46
Hobbyvision # CAS kerst
Cards & Scrap inspiratie blog  # CAS

Dan wens ik jullie nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes Anita

23 opmerkingen:

  1. Hoi Anita. vervelen nooit. dit is weer heel anders! mooi kleuren zo in de rode tinten. de bloem is een topper! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt met dat sheet ertussen!
    Lia, DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee hoor je verveel mij er absoluut niet mee, want het geeft een prachtige uitstraling! heel mooi de witte tekst op het rood ook! Nog bedankt voor je leuke reactie op mijn blog en ja de huiskamer op mijn werk ziet er ook zo gezellig uit! Hebben een mooie haard staan en daarboven een sfeervolle Sinterklaas versiering. Wisselen altijd de thema's hierna weer kerst, hihi Fijne dag verder!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een hele mooie kaart, Anita.Het blijft een leuk model.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat verveelt niks hoor. Ik vind de kaarten die je ermee maakt heel mooi!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het verveelt nooit Anita....leuke kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je verveelt me niet hoor ...vind ze hartstikke mooi gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee joh, wij krijgen juist inspiratie van jou kaarten. Deze is ook prachtig. Gewoon doorgaan hóór.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje! Winters en kerst..
    Leuk dat je (weer) meedoet met de 52 Weeks challenge!
    Kerst-groetjes, Yvonne (DT 52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mica , echt mooi verveelt helemaal niet hoor !!!!!!
    Je kaart is echt weer Kerst !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook mij verveelt het niet hoor Anita....is weer een mooi winters kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi is dit kaartje Anita en net als mijn voorgangers verveelt het niet maar geeft het inspiratie!!
    Xxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige kaart Anita,
    leuk met het mica, de poinsettia is zó mooi van kleur en de tekst perfect!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi dit kerstkaartje Anita....en je hebt er een hele mooie poinsettias op gemaakt....echt de blikvanger van je kaartje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kerstkaartje Anita!Mooie kleuren!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Anita. Heel erg mooi is de bloem ook.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaarten vervelen mij niet snel hoor Anita en dit is weer een plaatje. Mooi met die bloem als blikvanger en die geëmboste tekst komt heel leuk uit tegen het rood.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. je kaartjes vervelen niet hoor! heel mooie weer!
    fijne avond
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi met dat mica! Zoveel zien we ze niet, dus vervelen, nee hoor! En de traditionele kleuren zijn heel warm voor kerst!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooie kaart en vervelen doen ze niet .
    Heel mooi in deze kleur leuk met het mica .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart zo met het mica. Leuk om te zien dat je er zo mee overweg kan. Ik heb er altijd ruzie mee.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super mooie Kerstkaart Anita heel leuk met het mica
    ook je vorig kaartje is heel mooi fijne avond liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen