maandag 14 november 2016

zaterdag avond scrap met Jolanda

Hallo allemaal!

Afgelopen zaterdagavond mee gedaan met de scrap avond die Jolanda gaf bij het Facebook groep Noor!
Nu heb ik helaas niet zoveel mallen van Noor of Joy maar voor vintage kaarten zijn deze mallen toch wel errrg mooi!
ik vond het gewoon weer super leuk om mee te doen ook omdat  het  altijd een verrassing  is van wat je precies gaat maken.
En een verrassende kaart was het zeker deze keer.


De beschrijving zet Jolanda in de loop van deze week op het blog zodat iedereen hem kan maken.

 Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:
WLVC  # een lief vintage plaatje op je kaart

Dan wens ik jullie nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes Anita

13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Anita heel mooi gemaakt erg leuk model met het vakje waar je een mooie label achter gestoken hebt.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En kaart die je echt even moet vergroten. Er is zoveel te zien, zoveel details. Ik vind hem prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige labelkaart. Alles is perfect gemaakt. Hele mooie materialen. Hele mooie details. Leuk om zo een kaart te maken denk ik. Weer mooie ideetjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    jij hebt ook al zo'n mooie creatie gemaakt, ik zag er al meer voorbij komen, het ziet er leuk uit, mooi met die omgeslagen flap..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige vintage kaart Anita....mooi plaatje en inderdaad de teruggeslagen flap staat erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt supermooi gemaakt. Leuk met die flap!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Noor! heeft prachtige mallen voor vintage kaarten vind ik :) Ik heb er een aantal maar ik gebruik hen helaas te weinig :( Jouw kaart is prachtig Anita! Niet te zien dat jij weinig mallen van Noor! hebt ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er een hele leuke kaart van gemaakt Anita!
    Er is genoeg op te zien.
    Had zaterdagavond wel meegelezen maar had geen puf meer om mee te doen..het is wel een heel leuk model.
    Vind de Noor mallen toch altijd wel heel erg mooi.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie kaart,Anita.Wat een verrassende flap en een mooie tag erbij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk gedaan Anita....altijd leuk om zo'n extra vakje te maken waar je dan nog weer iets uit kunt laten steken.
    Dankjewel voor je deelname aan onze challenge van WLVC, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jouw kaartje is ook super mooi gemaakt Anita, prachtig van kleur en een lief plaatje !
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van WLVC.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je gemaakt!
    Bedankt voor je deelname aan WLVC

    Groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen