donderdag 29 december 2016

kerstkaart week 52

Hallo allemaal!

En dan vandaag de laatste kaart voor 52 weeks to Christmas.
En omdat ik regelmatig mee heb gedaan
 had ik aan het einde van het jaar gelukkig genoeg zelfgemaakte
kerstkaarten om te versturen.
Dus volgend jaar ben ik gewoon weer van de partij.

Vandaag kan ik een pop up kaart laten zien
op YouTube zijn er verschillende filmpjes te vinden met de uitleg over hoe je deze kaart kunt maken en ik had natuurlijk ook de kaart van Gerie erbij dat vond ik toch wel handig zodat ik af en toe ook even kon spieken.
Hij is ontzettend leuk om te maken dus er komt vast nog wel eens eentje voorbij.





Gebruikte materialen:
Col 1413, Col 1416,
LR 0392, Col 1339 tekst  en de DF 3429
zijn van Mariannedesign
De letters uit voorraaddoos
De boom is van Leane Creatief

 Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:
52 weeks to Christmas # week 52
Marianne Design kreadivas # alles geht
Marianne Design Divas # anything goes

Dan wens ik jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2017 toe!
 
Lieve groetjes Anita

18 opmerkingen:

  1. Super leuk Anita !
    Fijne jaarwisseling en een goed 2017 !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow.....wat een prachtige kaart Anita!
    Bedankt voor alle lieve berichtjes op mijn kaartjes van het afgelopen jaar.
    Lieve groetjes een fijne jaarwisseling
    en een creatief en gezond 2017,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart heb je gemaakt.
    De pinquins hebben het vast erg naar hun zin op dit kunstwerk.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart. En erg leuk dit kaart model. Ik heb er ook al verschillende gemaakt.
    Prettige jaarwisseling en groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Anita,
    wat een leuk model en zo gezellig met de sneeuwman.
    wens je een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2017,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Anita!
    Fijne jaarwisseling,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaa, super mooi. Ik heb er twee gemaakt, voor speciale personen. Leuk om te maken. Jouw kaart ziet er super leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooie kaart Anita!
    groetjes
    Nancy
    en het allerbeste voor de laatste dagen van dit jaar en een prachtig creatief 2017 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi pop-up kaartje Anita...zo leuk dat modelletje...


    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling
    en een gezond, maar zeker ook een creatief 2017
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart Anita. Dit model staat nog op mijn todo lijstje. Maar daar staat al zoveel op....hihihi.
    Ik wens jou en je familie een hele fijne jaarwisseling!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt heel leuk om te maken hè! Even opletten hoe je de binnenkant moet plakken, maar het is een hele leuke!!!
    Is heel goed gelukt en de letters XMAS erin staan heel erg leuk bij dit winterse item! Ik wens je een hele gezellige jaar wisseling en een heel mooi Nieuw Jaar!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Anita!...leuk model en heel mooi aangekleed.
    Fijne jaarwisseling.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel gaaf Anita deze winterse pop-up kaart. Zowel de binnen-als de buitenkant zijn mooi en leuk om naar te kijken.
    Alvast een veilige, gezellige jaarwisseling en de beste wensen voor 2017. Tot volgend jaar ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk hoor, je blijft lekker meedoen bij MDD..ben benieuwd of er nog een kaart gaat volgen :), lg Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig mooi kaartje Anita.
    De sneeuwpop is geweldig leuk.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a gorgeos panel card. Thank you for playing with us at Marianne Design Kreadivas Challenge. Hugs Alma

    BeantwoordenVerwijderen