zondag 15 januari 2017

schudkaartje voor Marit

                                                           Hallo allemaal!

Vrijdagavond zag ik op het blog van Miranda een paar hele mooie schudkaarten voorbij komen en ze had deze gemaakt met de Fuse ik heb gelijk even gegoogled wat dat  precies inhield en dat is een super mooi apparaat met een geweldig effect maar dat gaat hem eerst niet worden..... helaas. Maar komt zeker op mijn verlanglijstje te staan! 

Maar door dat ik het leuke schudelement zag  was ik gelijk helemaal in de stemming om ook een schudkaartje te maken.
Deze van mij is iets eenvoudiger maar ik vind hem zelf toch wel heel lief en leuk geworden.



En nu nog de schudgedeelte met het cijfer 5 erachter.



 Gebruikte materialen zijn:
COL 1354, tekst stempel?
papier, schudspul en washi tape zijn van de Action
en de letters zijn vd Zeeman.

Met deze kaart wil ik graag mee doen bij:
Scr@p-Cards Challenge # schudkaart
HobbyVision Design Team # schudkaart

Dan wens ik jullie nog een hele fijne dag!

 Lieve groetjes Anita

12 opmerkingen:

  1. Super leuk !!!!
    Schudkaarten vind ik super !
    Wel wat werk , maar dan heb je ook wat !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dot van een schudkaart Anita en wat een mooi schud materiaal! Echt een kaartje voor een 5 jarig meisje...complimenten hoor! prachtig gedaan!
    Heel leuk dat je weer gezellig mee doet bij Scr@p-Cards Challenge! Groetjes van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend en erg lief kaartje heb je gemaakt! !!
    Mooie kleurtjes. Echt bestemd voor een 5-jarig meisje!
    Groetjes,
    Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita, ik weet ook niet wat fuse is. Heb ook even bij haar gekeken.... maar ik vind jouw kaart ook geweldig mooi!!!! Ja je hebt zoveel leuk schudmateriaal. Heel veel kan!
    Maar dit is goed geslaagd hoor.
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi voor een vijfjarig meisje...leuk met het schudgedeelte.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een prachtige schudkaart gemaakt voor een jarig meisje, leuk het schudgedeelte en haar naam op de kaart,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita wat een beeldig mooi Kinderschudkaartje...supers mooi gemaakt
    ook dank je wel voor je deelname aan de challenge op het scrap-cards blog
    Liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje Anita.
    Leuk hoe je dat schudgedeelte gemaakt hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart heb je gemaakt, dat zal Marit echt super vinden.
    Leuk apparaat is de Fuse, ook maar even gegoogled.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is een hele leuke kaart Anita ! Zo mooi dat konijntje. Ideetje dat ik misschien ook eens prober (als ik mag :) ) Die lettertjes en dat schudmateriaal zijn ook heel leuk! Op naar de Action en Zeeman! Hihi ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is deze kaart prachtig Anita. Heel leuk zo. Et het schudgedeelte. Leuk gemaakt voor een vijfjarige. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Wat een gave kaart,
    zo mooi en vrolijk ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen