donderdag 5 januari 2017

week 1

Hallo allemaal! 

Vandaag mijn eerste kaart voor het nieuwejaar en natuurlijk wil ik ook hier heel graag iedereen een gelukkig,  gezond, liefdevol en creatief
nieuwjaar toe wensen!

Met deze kaart heb ik de verschillende challenges van Mariannedesign
en 52 weeks to Christmas gecombineerd.

Gebruikte materialen zijn:
Paperblok 9113
 Snoesje van knipvel 3DHM0063
Champagne glazenLr 0237,
en de Klok Cr 1234
bakers twine Action.
De glazen en de stipjes op de klok
heb ik ingekleurd met een gelpen (goud).

Met deze kaart wil ik graag mee doen bij:
52 weeks to Christmas # week 1 en de challenge
Mariannedesign challengeblog # klok op je kaart
Marianne Design Kreadivas # Nieuwjaar
Mariannes Design Divas # Anything goes

Dan wens ik jullie nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes Anita

27 opmerkingen:

  1. Een goed begin met een mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie nieuwjaarskaart...maak deze eigenlijk nooit maar deze vind ik wel heel erg mooi.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke, feestelijke kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook de allerbeste wensen Anita en dat het maar weer een gezellig blogjaar mag worden! Je hebt een hele mooie Nieuwjaarskaart gemaakt met de champagne glazen! Ik heb gewerkt dus deze bubbels heb ik gemist, hihi
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook nog de beste wensen, en leuk dat je weer mee doet met ons. Je nieuwjaarskaartje, is erg mooi geworden. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een topper , deze kaart !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke nieuwjaarskaart Anita...heel leuk met die klok erop...en die dansende Daisy is ook schitterend, past er heel mooi bij...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij ook de beste wensen voor 2017. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke nieuwjaarskaart Anita!
    Mooi zoals je gouden accenten op de kaart hebt werkt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Ook van mij de beste wensen voor 2017 en lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw zus wat een mooie kaart! Leuk dat goud op de klok!
    Groetjes,
    Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart Anita!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook voor jou de allerbeste wensen Anita,
    wat heb je een mooie kaart gemaakt, leuk stansen en plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie feestelijke nieuwjaarskaart Anita!
    Fijn dat je meedoet met onze challenge!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk om de stansen op deze manier te combineren Anita, het ziet er erg vrolijk en feestelijk uit vind ik. Een mooie eerste kerstkaart voor 2017.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een echte nieuwjaarskaart, erg mooi!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kaartje geworden...
    Leuk dat je mee doet met onze klokken Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge BLog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk nieuwjaarskaartje, Anita!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anita een heel mooie kaart met de klok,glazen en snoesjes gecombineerd. Jij hebt er ook alweer 1. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Anita, wil je mij aub jouw adres geven zodat ik je volgend jaar een kerstkaartje kan sturen!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart weer Anita.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proost op het nieuwe jaar een gezond, creatief 2017 toegewenst.
    Een mooi feestelijk nieuwjaarskaartje Anita.
    Gezellig dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je eerste kerstkaart mag er zijn Anita, super mooi gemaakt.
    Ik wens je een gezond en creatief 2017.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Anita I love your creation. What a fantastic happy new year card. Thank you for playing with us at Marianne Design Kreadivas Challenge. Hugs Alma

    BeantwoordenVerwijderen