donderdag 12 januari 2017

week 2

Goedemorgen allemaal!

Vandaag kerstkaart nr 2!
Afgelopen zaterdag toen het hier slecht weer was ben ik heerlijk aan het stempelen geweest.
Ik wilde nl. ook graag proberen om mee te doen bij Knutsels en Kadootjes 
en ik had op het Cards & Scrap inspiratieblog  een leuke workshop gezien en daar ben ik mee aan de gang gegaan
Dus de  distress inkt en stempelset van de wibra erbij gepakt en aan de slag gegaan.

Eerst even oefenen 

en dat is deze geworden.

 en toen met de kerstkaart aan de gang gegaan het is echt heel leuk om te doen en met een heel leuk resultaat.( tenminste dat vind ik dan.)
en volgens mij bedoelde GerJanne deze techniek ook.


Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:

52 weeks to Christmas # week 2
Knusels en Kadootjes # one layered kaart

Dan wens ik jullie nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes Anita

23 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk met die grafische vormen!
    Lia, DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf gemaakt zeg,
    vrolijke kleuren ook ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klopt helemaal! Ik begreep dat Danielle een workshop bij Aaletta had gedaan. En ik denk dat die bij Cards en Scrap op het blog stond? Ik heb het zelf dus na gemaakt aan d ehand van de uitleg van Danielle.
    Maar.....ik vind je beide kaartjes echt super! En zo zie je maar dat hè gen saai kaartje hoeft te worden, ook al gebruik je maar 1 laag. Dank je voor het meedoen bij K&K.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De iPad is slordig.... zie je die woorden allemaal. Maar je begrijpt het wel denk ik.

      Verwijderen
  5. Vind je kaartjes supermooi gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaarten zijn mooi gestempeld Anita, leuk om er twee verschillende van te maken.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gelukt en de kaarten zijn beide leuk!! Maar we gaan voor de kerstkaart tenslotte! Mooi gedaan en zeker geen saaie kaart. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo...jij bent deze uitdaging goed aangegaan Anita!
    Ik heb bewondering voor je!!! En het zijn hele mooie bewerkte kaartjes geworden!!!
    Fijne avond verder....liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaarten heb je gemaakt
    Je bent lekker aan het uitproberen geweest met mooi resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super gaaf resultaat , beide kaarten !!!

    groeten Ineke
    52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita,
    dit is echt een leuke stempeltechniek, je proefkaart en je échte kaart, zijn heel erg mooi geworden,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anita ze zijn weer prachtig! Leuk dat je weer meedoet!
    Groetjes Suzan,52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supergave kaart!!! Ik ga ook eens kijken.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 2 leuke kaarten Anita! Altijd tof om eens iets nieuws uit te proberen hé!
    Fijn dat je er weer was met een donderdagse kerstkaart!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anita,
    erg leuk gedaan en super goed gelukt!! Leuk is dat hé om met deze techniek te werken.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De proefkaart vind ik ook erg leuk, maar je kerstkaart is super leuk zus!
    xxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita, wat gaaf deze kaarten met verschillende vlakjes. Heel apart en erg mooi uitgewerkt, allebei.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beide kaartjes zijn heel mooi Anita, gezellig dat je met ons meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat heb je heel mooi gedaan Anita....ze zijn allebei heel erg leuk geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk idee! En heel mooi uitgewerkt (allebei).
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen