donderdag 26 januari 2017

week 4

Hallo allemaal! 

Vandaag kan ik jullie mijn piramide kaart laten zien die ik 
afgelopen week heb gemaakt.
Zelf vind ik dit altijd een leuk model om te maken en ik heb er dit keer voor gekozen om de kaart alleen met stansjes te bekleden.




Gebruikte materialen van Marianne Design zijn:
Lr 0283, Lr 0443, Lr 0377, 
Cr1239, Cr1288 en het
Paperblock Nordic Winter

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:
Hobby Nu # Winters wit
52 weeks to Christmas # week 4
Marianne Design Divas # anything goes
Marianne Design Kreadivas # alles geht

Dan wens ik jullie allemaal nog een fijne avond!

Lieve groetjes Anita

17 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad een erg leuk model en wat een mooie stansjes heb je gebruikt !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Anita! Gaaf modelletje, heb deze nog nooit gemaakt wat me trouwens wel op een ideetje brengt... Eens kijken of ik dat kan uitvoeren want dat is dan weer het tweede, haha! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk model! Ziet er prachtig uit!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    wat een leuk model, ik heb deze ook nog nooit gemaakt, leuk dat je de piramide aangekleed hebt met stansjes, mooi gedaan,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend is je pyramidekaartje Anita...aan alle kanten mooi gemaakt met schitterende stansjes...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,
    Heb ikzelf nog nooit gemaakt, maar ik vind je piramide heel gaaf! Prachtig met de mooie stansen en weer een mooi kerstkaartje!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk Anita....leuke stansen heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita,
    Hij is Supermooi geworden! Leuk model en het loopt dor! Prachtig gedaan.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart heb je gemaakt Anita.
    De piramide is zeker een leuk model. Kan wel begrijpen dat je die vaker maakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toffe kaart, modelletje maar zeker hoe mooi je die landschappen uitgewerkt hebt met je stansjes!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk model Anita,ook leuk om alleen maar stansjes te gebruiken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend kerstkaartje Anita en super leuk model! Xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige Anita mooi hoe dat zo doorloopt op dat model kaart.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Anita, wat is dit een super mooie piramide geworden. Leuk Hoe je de bomen hebt gebruikt (idee!!!)
    Groetjes, Afke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi modelletje is dit en alleen stansjes is helemaal niet erg want het ziet er prachtig uit. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kan me voorstellen dat je dit een mooi modelletje vind. Je hebt hem superleuk versierd met de leuke stansjes.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk idee deze pyramide. Heel mooi bewerkt met alle mallen Anita. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen