vrijdag 3 februari 2017

2 kleine kaartjes

Hallo allemaal!

Allereerst wil ik jullie allemaal hartelijk  bedanken voor de leuke reacties op de  kerst sketch kaart van gisteren.
 Door bijna iedereen werd de sketch er wel in herkend en van Monique kreeg ik gelijk een reactie dat hij wel mee mocht doen aan de challenge dus hem ook gelijk maar gelinkt.

Voor vandaag kan ik 2 kleine kaartjes van 10 x 10 laten zien en voor deze kaartjes heb ik in mijn spulletjes lopen zoeken en vond ik nog deze leuke fleurige rub-on stickers en daar heb ik deze kaartjes mee gemaakt.
ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
zelf vind ik ze wel grappig geworden.


Deze kaartjes wil ik graag mee laten doen:
De Egel # 2 bijelkaar passende kaartjes van 10x10

Dan wens ik jullie een heel fijn weekend!
Lieve groetjes Anita  

17 opmerkingen:

  1. Wat zijn je kleine kaarten leuk Anita, lekker vrolijk van kleur, ik vind het dotjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze heel leuk geworden Anita, wat een lente vrolijkheid! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze superleuk/mooi Anita!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een fleurige kaartjes!
    Supermooi gemaakt in deze vrolijke kleurtjes.
    Fijn dat je meedoet bij De Egel.
    Fijn weekend
    Groetjes Marja (DT De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je twee vrolijke kaartjes gemaakt Anita....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,
    je hebt echt 2 hele mooie kaartjes gemaakt, heel vrolijk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel lief deze 2 kleine kaartjes Anita...prachtig die fleurige bloemen erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele lieve fleurige kaartjes heb je gemaakt Anita. Daar wordt een mens toch blij van...
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze heel vrolijk, deze twee kaartjes! Zo leuk dat je nog meedoet aan onze challenge van de Egel!
    Dank je wel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn 2 echte flower power kaartjes geworden. Heel vrolijk!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je meedoet met onze '10x10 cm' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke vrolijke en fleurige kaartjes heb je gemaakt!! Super gedaan zus!
    xxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind ze heel erg leuk Anita! Leuk met deze bloemen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke en fleurige kaart zeg. Daar wordt je met het trieste weer zoals vandaag blij b
    Van. Fijn dat je met de uitdaging van de Egel meedoet. Groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen