donderdag 2 februari 2017

week 5

Hallo allemaal! 

Vandaag weer een kerstkaart en ook ik wilde heel braaf aan de gang gaan met de sketch maar wat ik ook probeerde het lukte niet en het paste gewoon niet bij wat ik in mijn hoofd had dus op een gegeven moment  heb  ik er gewoon mijn eigen draai aan gegeven en zo rolde dit uit mijn handen.
Dus hij doet gewoon mee aan week 5 want voor de challenge zal hij niet goedgekeurd worden.


Gebruikte materialen zijn allemaal van Mariannedesign.

Deze kaart doet mee bij:
52 weeks to Christmas # week 5
Marianne's  Design Divas #  anything goes + option hartjes
Mariannedesign Kreadiva's # alles geht + option baby

Dan wens ik jullie nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes Anita

27 opmerkingen:

  1. Hoi Anita, ik zie de challenge er wel in terug hoor. Een prachtig kaartje!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je reactie dan link ik hem ook bij de challenge.
      groetjes Anita

      Verwijderen
  2. Eenn schitterend kerstkaartje Anita...en ook ik zie er de sketcht wel in terug...een beetje variatie mag wel hoor...
    lekker meedoen met de challenge..

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch nog een schitterend kerstkaartje geworden, Anita!
    Liefs, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk met die uiltjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat je het leuk gedaan hebt zo, de sketch is er goed in terug te zien Anita.
    Ik vind je kaart in ieder geval prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend uitgewerkt Anita ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou dat herken ik wel. Soms wordt een kaart anders dan je denkt en soms denk je dat je een goed idee is en als je dan bezig bent wordt het niks....
    Dit kaartje is in elk geval helemaal leuk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou dit is toch heel leuk geworden Anita. Inderdaad niet volgens de schets. Maar soms gaat dat zi dan wil het ven niet. Dat gebeurd ons allemaal. Schetsen zijn niet altijd gemakkelijk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk , dit kaartje, heel leuk idee.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een schattige kaart geworden ben weg van deze uiltjes.
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een heel mooi en leuk kaartje geworden!!
    Leuk dat je meedoet bij 52WTC!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke kerstkaart Anita!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk !!!!!
    Ik zie toch de challenge er wel in hoor !

    groeten Ineke DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel toffe creatieve uitwerking vertrekkend vanuit de schets!
    fijne avond
    Nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anita,
    ik vind het net een erg originele uitwerking van de schets ! Heel erg toffe kerstkaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart Anita. Ik heb ook aan die plaatjes gedacht, maar niet gebruikt. Jou kaart brengt me wel weer op een idee.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een super leuke kaart geworden Anita....en ook ik zie de sketch erin hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een keileuke kerstkaart geworden, ik vind dat je de sketch er ook wel in terug ziet, leuk de kleine postzegeltjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaart is heel erg leuk geworden Anita en de sketch is er zeker in te herkennen, lekker speels. Leuk om er zo helemaal je eigen draai aan te geven en die uiltjes blijven leuk. Ook je combinatie van kleuren vind ik top...mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een superleuke kaart! De plaatjes zijn ook zo leuk! GRoetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg leuk gemaakt!
    Goed gekeurd hoor, er staan toch 3 kleine plaatjes op?

    Groetjes,
    Yvonne.
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Herkenbaar Anita, dan kun je schuiven en zoeken wat je wilt, maar dan loop het niet hè, zoals het in je hoofd zit! Het beste er van af te zien en wat je nu hebt gemaakt is een speelse uitwerking van de sketch en ik zie hem er ook in terug hoor! Heel vrolijk kerst kaartje geworden!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jouw eigen versie is toch wel heel erg leuk geworden !!!
    gewoon lekker eigenwijs.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een grappige kaart en een leuke uitwerking van de sketch. Je kan het op je eigen manier invulling geven toch? Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldig leuk kaartje Anita. De uiltjes zijn zo schetig, nog steeds.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen