donderdag 16 februari 2017

week 7

Hallo allemaal! 

Vandaag is het natuurlijk weer kerstkaarten dag en het is mij toch weer gelukt om er eentje te maken.

Dit keer heb ik weer eens een stencil van DDD  erbij gepakt nl. de swingcard al heel lang in mijn bezit maar volgens mij nog nooit gebruikt.

Verder heb ik er ook nog een 3d stansblok bij gebruikt (deze heb ik een tijdje terug gewonnen bij de Schatkist) hierin zitten eigenlijk kant en klare kaarten maar dat is toch niet helemaal mijn ding.

 Dus er mijn eigen draai aangegeven het was daardoor wel een beetje een gepuzzel om te kijken wat bij elkaar paste ook wat papier lengte betreft maar het is gelukt.
Verder wat afgewerkt met stansje en zo heb ik er toch weer een kerstkaart bij.


Deze kaart doet mee bij:

52 weeks to Christmas # week 7

Dan wens ik jullie nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes Anita

16 opmerkingen:

  1. wauw zus!! Wat een mooie kaart heb je gemaakt!
    xxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel heel leuk deze swing card !!!!!

    groeten Ineke

    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze kerst swingkaart Anita....leuke details er allemaal op...


    bedankt dat je meedoet bij 52 WTC
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan Anita! Ik hou ook niet van die kant en klare kaarten maar soms is het wel handig. En als je je eigen draai er aan geeft is het toch goed?
    Het wandelen bevalt me goed. Alleen als het zo grijs is als vandaag moet ik me er wel heel erg toe zetten. Maar de weegschaal geeft goede berichten ;-) dus dan is het vol te houden.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW, eine wunderschöne Karte
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty. Zoveel te zien en wat een mooie details. Top.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kerstkaart Anita.
    Leuk model en alles mooi verwerkt op je kaart...je hebt er iets moois van weten te maken. Ben ook niet zo van de kant en klaar blokken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is super geworden Anita. Leuk om dit model voor een kerstkaart te gebruiken. Wat je zegt van die kant en klaar blokken herken ik wel maar soms koop ik ze ook vanwege het mooie papier/plaatjes. Gaaf toch om er dan zo je eigen "swing" aan te geven ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita prachtige kaart heb je met deze mal gemaakt. Soms blijven de mallen even liggen dat overkomt ons vast allemaal wel. Maar eens komen ze te voorschijn. Leuk om dan door het hele jaar kerstkaarten te maken. Zo doe je ook wat met de ouder materialen. Grieten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita,
    ik ben ook niet van de kant en klare kaarten, maar soms kun je er toch nog iets anders mee, dat laat jij hier zien, leuk model en alles heeft zijn plekje gekregen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is supermooi gelukt Anita!!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke kaart Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. soms vind je in die boekjes wel leuke papiertjes of plaatjes, en je ziet: je kaartje is supermooi geworden..
    Kunnen wij de volgende weken de rest bewonderen?
    Nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, Anita.Leuk modelletje.Superleuk afgewerkt.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezellige winterkaart Anita!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen