donderdag 23 februari 2017

week 8

Hallo allemaal! 

Het is alweer donderdag en ook deze week ben ik weer van de partij bij 
52 weeks to Christmas.
En het zijn er dit keer zelfs 2 kerstkaarten geworden!... kijk maar!


Het zijn 2 rustige kerstkaarten geworden zonder designpapier maar i.p.v. heb ik weer eens een embossingfolder (dots) als achtergrond gebruikt.
Ik gebruik de embossingfolders  gewoon veel te weinig en het geeft toch ook wel een leuk effect.
Verder spreekt de kaart voor zich.


Afgelopen week viel ik ook nog in de prijzen bij De Egel met mijn
Valentijns Pop up kaart!
En krijg ik de leuke stempelhulp van Leane Creatief toegestuurd.
Zo leuk! Ben er heel blij mee!


Dan duik ik nu nog even mijn hobbykamertje in het is er nu heerlijk weer voor en dan kom ik vanavond bij jullie langs om jullie kerstkaarten voor deze week te bewonderen. 

 Dan wens ik jullie nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes Anita

23 opmerkingen:

  1. Wow....je hebt twee PRACHTIGE kaarten gemaakt Anita....wat leuk gedaan!
    Gefeliciteerd met je toffe prijs van De Egel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Anita ik had het gezien bij de Egel en het is een heel handige tool!!! Bij Leane of kippers hobby kun je een heel duidelijk filmpje bekijken, veel plezier met je prijs! Je kerstkaarten zijn weer zo mooi en keurig afgewerkt! Top!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kerstkaarten zijn het, ja soms heb je wel eens dat je dingen veel te weinig gebruikt...
    van harte met je gewonnen prijs!!

    fijne avond liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaarten. Ik ben beginnen kaarten maken omdat ik het effect van embossing zo mooi vond. Gebruik het nu ook te weinig...
    Fijn dat je er weer bij bent met je donderdagse kerstkaarten!
    Nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita. Heel leuk met de design folders gemaakt. Ik gebruik ze ook niet zo vaak meer toevallig heb ik babykaarten gemakt war ik er ook een op heb gebruikt. Het is wel erg leuk. Epie vind je kaarten erg keuk. Een idee! Gefeliciteerd met je to plekje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,
    embossingfolders geven altijd wel een mooi effect vind ik! Deze twee kaartjes zijn heel mooi geworden. Rustig van kleur en mooie plaatjes! EN gefeliciteerd met je stempelhulp!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie rustige kerstkaarten zijn dit geworden Anita. Mooi zijn die langwerpige plaatjes en je decoratie heb je ook mooi rustig gehouden, het zijn twee plaatjes.
    Veel plezier met je gewonnen prijs :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn helemaal top !!!!!
    En geniet van de stempelhulp !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 schitterende kerstkaartjes Anita...gaat lekker zo een duo te maken..
    En die stempelhulp is een ideaal hulpmiddel ik heb die ook sinds kort...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaarten Anita. Leuk de strik erop!
    Gefeliciteerd met je prijs van de Egel. Super handig zo'n stempelhulp!!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaartjes Anita! Top!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita,
    ja, als je dan toch bezig bent, dan maak je er meteen 2..
    Ze zijn heel mooi geworden, leuk met de embossing achtergrond..super dat je een stempelhulp gewonnen hebt..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn prachtig, Anita.Mooie blauwe strik, leuke winterse plaatjes en de hertjes staan er mooi bij.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaarten heb je gemaakt.
    Mooi met 'n tweetjes ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaartje Anita!
    De embossingfolder geeft een heel leuk effect.
    Veel plezier met je gewonnen prijsje.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele chique kerstkaarten Anita... en natuurlijk van hart gefelicteerd met je prijs! Echt handig hoor zo een stempelhulp!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit zijn 2 hele mooie kerstkaarten Anita. En wat leuk dat je in de prijzen bent gevallen bij de Egel. Super!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kerstkaarten zijn het geworden Anita!! Mooi die combi van die plaatjes met die stansen.
    Fijne zondag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg leuk, deze kerstkaartjes, Anita.
    Ennuh,..gefeliciteerd met je prijs. Leuk!
    Liefs, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen