donderdag 9 maart 2017

kerstkaart week 10

Hallo allemaal! 

Vandaag een kerstkaartje die ik nog in mijn leeslijst had staan maar hier nog niet had laten zien.
En gelukkig maar want ik ben geveld door het griepvirus en ik heb ook totaal geen puf om ook maar iets te gaan doen laat staan knutselen.

Dus vandaag nog dit kaartje met mica maar dan in de kleur paars ze zijn niet alleen makkelijk en snel klaar maar ook ontzettend leuk om te maken.



Deze kaart laat ik mee doen bij:
 52 weeks to Christmas # week 10

En dan nog heel leuk nieuws ik viel deze week maar liefst 3 maal in de prijzen.
Echt ongelooflijk! Maar oh zo leuk!


de 1e prijs bij Scr@p-Cards Challenge-Blog  met deze creatie

en vandaag ook nog de 1e prijs met de random bij het Mariannedesign challengeblog. 

Het is niet te geloven! Wat een bofkont ben ik toch! 
En ik vind het toch een hele eer als jou creatie als mooiste word uitgekozen, daar ben ik toch wel heel blij mee!

Nu nog het virus kwijt dan voel ik mij helemaal een bofkont!

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne avond! 

Lieve groetjes Anita 

20 opmerkingen:

  1. Gratuliere zu den Gewinn, wunderschöne Karte
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is prachtig Anita.
    Heel veel beterschap gewenst. Lekker onder de dekens!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerst : Beterschap !
    Daarna: Leuk je gewonnen prijzen
    Laatst: Gave kaart !

    groeten Ineke

    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf dat je zo vaak in de prijzen bent gevallen Anita....gefeliciteerd hoor!
    Maar minder leuk is dat je de griep hebt.....hopelijk knap je snel op!
    Je kaartje is in ieder geval heel erg leuk.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooi CAS kerstkaartje Anita en van harte beterschap.
    en natuurlijk gefeliciteerd met je top kaartjes.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Anita! En natuurlijk ook gefeliciteerd met je gewonnen prijzen! Maar je kaartjes zijn dan ook prachtig!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig kerstkaartje Anita en wat ben je inderdaad deze week een bofkont ! !! Nu snel beter worden !
    Xxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, Anita met een mooie bloem.Beterschap.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita,
    jij bent inderdaad in de prijzen gevallen wat leuk! maar bij Marianne Design is toch niet at random?? volgens mij echt gekozen en wat een mooie prijs!
    Ook je kaart met mica ziet er super uit! van harte beterschap,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hopelijk ben je snel beter zodat je rap aan de slag kan met je gewonnen prijsjes (proficiat!)
    toffe kerstkaart!
    groetjes
    nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel vervelend Anita dat je door de griep geveld bent...en heel begrijpelijk dat je dan totaal geen fut heb om te knutselen, maar al goed dat er nog wat voorraad in je map zit ...het is dan ook een super leuke kerstkaart..leuk in die lila kleutjes
    en wat ben je weer lekker in de prijzen gevallen...gefeliciteerd hoor ...dik verdiend en dat voelt zo lekker hè...geniet ervan!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke kerstkaart hoor....Mooie kleurtjes en leuk met de mica. Beterschap hoor...ik hoop dat je snel weer bent opgeknapt.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jekaart met mica is heel mooi.En gefeliciteerd met je prijzen.Ik hoop dat je snel weer beter voelt.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaartje is heel mooi Anita!
    Gefeliciteerd met je winnende kaartjes dat is altijd leuk...nu snel weer beter worden zodat je weer fijn aan de knutsel kunt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dik verdiend met al die toppertjes Anita, proficiat en dit is ook al weer zo'n pronkje!! Beterschap, misschien helpt het stralende zonnetje vandaag??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt , heel veel beterschap gewenst . Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat leuk dat je zo vaak in de prijzen viel! Gaaf is dat hè? Dat stimuleert weer om vooral lekker door te gaan!
    Je kaart met het mica komt me bekend voor, niet jouw kaart maar de liftchallenge die dit vroeg.
    Heel mooi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met al je top plaatsjes heel leuk voor je. De kaart is ook schitterend. Deze kerstkaart is ook erg leuk met mica ertussen. Maar beterschap. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anita, ik hoop dat je inmiddels wat opgeknapt bent zodat je ook van het lekkere weer kunt gaan genieten :) Je kerstkaart is mooi vind ik en die prachtige bloem is een echte blikvanger. Ontzettend gaaf dat je maar liefst 3x in de prijzen bent gevallen, gefeliciteerd, ontzettend leuk.
    Als je nog niet opgeknapt bent dan van harte beterschap.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen