woensdag 1 maart 2017

valentijnskaartje

Hallo allemaal! 

Het is vandaag al weer 1 maart en dan kom ik nog eens aan met een Valentijns label / kaart.
Deze kaart had ik als verrassing naar mijn zus gestuurd en helemaal vergeten om hem ook hier te laten zien hij stond nog in mijn leeslijst te wachten.


Voor deze kaart heb ik weer een ouder knipvel van Bestie gebruikt en de bloem is gemaakt met een stempel van de action.

Ik wil deze kaart graag mee laten doen bij:
Scr@p-Cards Challenge # Dolly, kant en parel
My Besties Dutch Girls Design # Valentijn

Dan wens ik jullie nog een fijne avond en misschien tot morgen want dan is het weer kerstkaarten dag.

Lieve groetjes Anita

8 opmerkingen:

  1. Nou, laat of niet, het is een heel mooi kaartje! Lief dat je je zus ermee verrast hebt. Zal zij ook wel vinden!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Anita ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geeft niets dat je deze prachtige label nog laat zien hoor Anita, ook al is het al 2 Maart....het is een prachtige label en je zus was vast geroerd door dit lieve gebaar!
    Dankjewel dat je deze bjoetie mee laat doen
    bij Scr@p-Cards Challenge!
    Lieve groetjes van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige label heb je gemaakt Anita,
    mooi papier en een heel lief afdrukje, je zus was vast heel blij hier mee,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhh zo liefdevol! Mooi gemaakt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een plaatje Anita, mooi opgebouwd met leuke detaile en een schattige Bestie.
    Dank je wel voor het meedoen bij My Besties Dutch Girls Designs.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita
    Prachtig is deze label voor je zus, heel leuk zijn die hartjes en hoe je ze erop verwerkt hebt is zo mooi, ze was hier vast heel blij mee.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita wat een prachtige Besties label Dankje wel en heel gezellig dat je meedoet met de challenge op scrap-cards liefs DT Martine en fijne zonddag

    BeantwoordenVerwijderen