donderdag 2 maart 2017

week 9

Hallo allemaal! 

Het al weer donderdag en vandaag natuurlijk een kaart met een stempelafdrukje want ik ben natuurlijk dit weekend gelijk aan de gang gegaan met mijn nieuwe aanwinst die ik heb gewonnen bij De Egel.
En wat is het een handig hulpmiddel de stampingtool van Leane  Creatief je afdrukje kan bijna niet meer mislukken.


Ik ben aan de gang gegaan met de kleuren uitdaging van 52 weeks.
Ik heb ervoor gekozen om mijn stempelafdrukje in te kleuren met spectrum noir stiften en daarna  rondom met distress inkt het papier bij te kleuren.
Daarna her en der wat lijmstipjes gezet en er glitters over heen gestrooid.

Het is een heel andere kaart dan jullie van mij gewend zijn en ik ben wel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden? 

 Deze kaart doet mee bij:
52 weeks to Christmas # februari Challenge

Dan wens ik jullie nog een fijne dag!
ik zal zo de storm en regen weer trotseren om te gaan zwemmen.

Lieve groetjes Anita 

22 opmerkingen:

  1. Mooie kaart in de 52 weeks-kleurencombinatie.
    Fijne dag
    Nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart Anita.
    Handig zo,n hulppmiddel om alles mooi op zijn plaats te krijgen
    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Anita . Weer eens wat anders met deze techniek. De kleuren zijn erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kleur en mooi gestempeld, Anita
    Succes met zwemmen ,buiten of binnen ??
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind je kaartje heel mooi Anita! Leuk om is een keertje iets anders te proberen...fijn dat de stempeltool goed werkt,heb zelf de misti zou hem ook niet meer kunnen missen. Ook je valentijnskaartje voor je zus is een plaatje om te zien.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad anders dan we van je gewend zijn, maar wel heel mooi!! Leuk dat je meteen de stamptool van de Egel hebt gebruikt. En sportief hoor, om toch naar het zwembad te gaan, maar ach, daar word je ook nat ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje Anita! Leuke stempel en mooi ingekleurd!!
    Je valentijnskaartje hangt hier gezellig boven de schoorsteen. Echt een plaatje hoor!!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje Anita...ik zou ook niet meer zonder mijn stempelhulp kunnen en willen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart Anita! Leuk dat je meedoet met de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. brrrr zwemmen met dit weer, mij niet gezien..Hele andere kaart van jou, leuk om ook eens te stempelen..Ik heb ook een stempeltool, heel handig, kan nu zelfs op een kaart een tekst stempel zetten,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kaart geworden met deze kleuren. en een andere techniek is ook wel eens leuk! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal mooi !!!!!!
    groeten Ineke 52 DT WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart,Anita met een prachtige achtergrond.Heel mooi stempelwerk.Na het krantenbericht van gisteren ga ik echt niet meer zwemmen :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi dit kerstkaartje Anita....zo mooi ingekleurd die kerstballen....SCHITTEREND!!!


    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie stempelkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met de gevraagde kleurtjes.
    Groetjes, Yvonne
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gave stempelkaart heb je gemaakt. Hele mooie kleuren.
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige stempelkaart Anita ook de kleurtjes zijn geweldig !!
    fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen