woensdag 5 april 2017

gastdesigner kaart

Hallo allemaal!

Vandaag kan ik mijn gastdesignerkaart laten zien die ik voor het 
Scr@p-Cards Challenge-Blog  heb mogen maken.
De opdracht voor de nieuwe challenge is deze keer om een kaart met een tafereeltje te maken.
En aangezien ik de leuke kikker spulletjes bij het  Mariannedesign challengeblog had gewonnen besloot ik om deze malletjes voor mijn kaart te gebruiken.


Gebruikte materialen zijn allemaal van Mariannedesign ik heb oude en nieuwe materialen met elkaar gecombineerd.

Ik wil deze kaart graag mee laten doen bij : 
Marianne's design divas # anything goes 

Het is een beetje rustig op mijn blog ik ben sinds afgelopen vrijdag weer bezig aan een heerlijke kuurweek.
En we treffen het  enorm met het weer dus het is dubbel genieten.
Als jullie dit lezen ben ik alweer actief in het water aan het bewegen dus er word ook hard gewerkt hier.

Tot snel!
Groetjes Anita 

17 opmerkingen:

  1. Geweldig gedaan met al die malletjes.....een heel leuk tafreeltje geworden. Supermooi!
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige GDT-kaart Anita en past dus heel goed bij jouw gespetter en geplons ook al zitten daar vast geen kikkertjes in het water hihi!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi is je kaart Anita. Leuk dat je dit voor ons wilde doen. Dankjewel! Geniet van je heerlijke kuurweek.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om met gewonnen spulletjes zo'n prachtig kaartje te kunnen maken Anita! Je hele mooie voorbeeldkaart als Gast DT wordt enorm gewaardeerd, dank je wel dat je dit hebt willen doen!!! Geniet van je week!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Anita ! leuk met de kikkers erbij .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Anita,
    wat heb je een mooi tafereeltje gemaakt, leuk met de kikkers en de mooie waterlelie..geniet lekker van je kuurweek,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Anita maar toch jammer dat het rose van de bloem en de kikker ook niet in pastel zijn gedaan zoals onze challenge vraagt

    Gr. Anita MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart heb je als gastdesigner gemaakt Anita. Leuk zo'n vijver-tafereeltje en ik vind dat je het plaatje en de stansen heel mooi gecombineerd hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi kaartje Anita, hele mooie combinatie van materialen ! Veel plezier met jouw waterkuur ....
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je gastdesignerschap en je gewonnen prijs, je kaart is prachtig,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Anita. Supermooi tafereeltje. De spullen zijn zo mooi. Je kan er zulke leuke kaartjes mee maken! Fijn dat je GD mocht zijn bij dat leuke blog. Geniet van je kuur week Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So wonderful Anita. Thanks for joining us at Marianne Design Kreadivas Challenge,Alma

    BeantwoordenVerwijderen