dinsdag 25 april 2017

Hand made for You

Hallo allemaal! 

Vandaag kan ik jullie dit doosje laten zien deze heb ik nl. afgelopen zaterdag aan mijn jarige zus gegeven.
 Ik heb het doosje gemaakt met de zakdoeken mal van Dutch doobadoo en aan de bovenkant afgewerkt met de mooie mal van Mariannedesign.
Ook de bijgeleverde zakdoekjes heb ik aan de binnenkant bestempeld met allerlei leuke kleine verschillende stempeltjes alleen vergeten om dit ook op de foto te zetten.



Gebruikte materialen zijn :
LR 0455, CR1202, LR 0158 , LR0156, CR1375
 COL 1324, VK 9540 en de PK 9123
 allemaal van Mariannedesign.
De kleine strikjes met  hartjes zijn van memorybox

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:

Marianne's Design Divas # favoriete kleur kraft met roze
The Ribbon Girl Blog # use any image

Dan wens ik jullie nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes Anita

13 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    Nog gefeliciteerd met je zus en hoop dat de zakdoekjes zijn voor de tranen van het lachen, hihi Ik vind het wel een hele mooi gedecoreerde doos en prachtig de kaart erachter! Wat een leuk idee om de zakdoekjes ook te bestempelen! Prachtig resultaat is het geworden.
    Jij ook nog een fijne dag verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Anita! Daar zal ze wel heel blij mee geweest zijn!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi Anita!
    Daar was je zus vast heel blij mee.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige doos voor je zus,Anita.Heel mooi afgewerkt.Hele mooie rand.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi cadeautje heb je voor je zus gemaakt, prachtig papier en plaatje, mooie stans aan de bovenkant,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief cadeautje heb je voor je zus gemaakt Anita. Altijd leuk om iets te krijgen waar met aandacht aan gewerkt is. Het is een mooi decoratief geheel geworden gemaakt met mooie materialen en nog nuttig ook. Héél leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dit is een heel leuk doosje met de zakdoekjes.
    Altijd gaaf om weg te geven.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief dit doosje voor tissues! Mooi gedaan voor je zus, altijd een leuk kadootje om te geven. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een heel erg leuk doosjes Anita. Fijn dat je je zus er mee verrast hebt! Het ziet er erg mooi uit.Met leuke details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such an absolutely swell creation.
    thanks for joining in with The Ribbon Girl April anything Goes - Any Image challenge. I hope to see you again and good luck in the prize draw.
    Hugs, Donna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super mooi doosje dat hier op de schoorsteenmantel staat te pronken!! En zo leuk de gestempelde zakdoekjes!
    Ik zal ze een dezer dagen even op de foto zetten op mijn blog!!
    xxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi, gorgeous box!
    Thanks for playing along with us at Mariannes Kreadivas and good luck,
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen