woensdag 5 april 2017

week 14

Hallo allemaal! 

Week 14 alweer en vorige week donderdag  heb ik nog heel snel geprobeerd om een kaart voor de challenge te maken en het is mij nog gelukt ook! 
Vrijdag ochtend voor ik in de auto stapte  nog snel op de foto gezet. Ha,ha ik lijk wel niet wijs dacht ik nog.......gaat je niet lukken om ook nog te schrijven maar nu net een heerlijke behandeling gehad en lig nu in bed met mijn tabletje om even na te genieten.
De opdracht was een kaart te maken met zilver erop.


Ik heb het designpapier gemat op zilver papier.
onder de kerstornamenten zit ook een zilveren uitdraai en de tekst is ook met zilver uitgedraaid.

Deze kaart doet mee bij:
52 weeks to Christmas  # zilver op je kaart

Dan wens ik jullie alvast een heel fijn weekend!
vanaf volgende week kom ik zeker weer bij jullie langs.

Ik ga van mijn laatste kuurdagen genieten.
nog heerlijk in de sauna's en lekker uitrusten tot het normale leven weer gaat beginnen.

Lieve groetjes Anita 

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Anita, met de zilveren tekst op je kaart. Ook heb je als achtergrond een mooie kleur gebruikt, waardoor de kerstballen, mooi tot hun recht komen. Bedankt voor het mee doen met de challenge van Maart van 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita. Zomaar twee hele leuke kaarten op en dag ze zijn prachtig. Leuke kerstkaart met de zilveren accentjes en je tafereelkaartje is supermooi geworden met je nieuwe spulletjes.
    Geniet nog van je laatste kuurdagen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele leuke kerstkaart Anita

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie zilveren accenten op je kerstkaart, dat paars doet het goed op je kaart,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, wat leuk zeg! Tussen het kuren door! Is ook ontspanning toch? Het is een heel mooi kaartje geworden. Prachtig dat zilver bij paars..Veel plezier nog!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Anita! We zijn met de zelfde malletjes bezig zag ik!! Leuk!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig dit kerstkaartje Anita...heel sprank;lend met die zilveren accentjes erop
    Leuk dat je meedoet bij de 52 WTC
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo zo Anita, jij bent aan het relaxen en je laat je lekker verwennen, nou groot gelijk hoor.
    Je kaart is prachtig, mooi met de paarse kleur, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart Anita! De tekst is prachtig. Niet te groot...
    Dank je wel voor je deelname bij 52Wtc.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kerstkaart Anita....leuk gedaan met de zilveren tekst!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita Goed gelukt met de zilveren ballen. IK kon het niet zo snel bedenken . Ook veel onderweg en dan toch nog een kerstkaart! Dus die gekkigheid van jou is heel herkenbaar!...Je kaart vind ik erg leuk een idee! Heb de balen ook. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstkaart, Anita.Leuke zilveren accentjes en mooie kerstballen.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart Anita! Knap dat het je allemaal gelukt is!
    Geniet van de ontspanning.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Anita, leuk deze kaart met het paars!! Nieuwe mallen ??😉
    Fijn dat je lekker geniet. Nog veel plezier!!!
    😚 Afke

    BeantwoordenVerwijderen