donderdag 13 april 2017

week 15

Hallo allemaal! 

Ik ben weer thuis van een hele fijne reumakuurweek en het is nog eventjes wennen om in het ritme te komen.
Ik zat helemaal in de paascreatie en had dan ook nog geen kerstkaartje klaar dus heb ik voor een snelle kaart maar eventjes bij Wybrich gespiekt.
En dit is hem geworden.


Alle materialen zijn van Mariannedesign.
alleen het bakkers twine is van de action.

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij : 
mariannedesign kreadivas # alles geht 

Dan wens ik jullie nog een fijne avond! 

Lieve groetjes Anita 

13 opmerkingen:

  1. Super mooi kaartje met deze uil en sterren op de achtergrond. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je week plezierig was!
    Je kaart ziet er gaaf uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het kuurweekje gezellig was,
    mooie kerstkaart heb je gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje, mooie tinten! Gezellig dat je meedoet met onze wekelijkse challenge!
    grtz.Colien
    52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is leuk geworden Anita. Wybrich maakt altijd prachtige kaarten. Ik spiek pok wel bij haar .Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi je kerstkaartje Anita...leuk uiltje erop...
    en fijn dat je weer een kuur gehad heb .hopelijk heeft het een lange positieve uitwerking op de reuma...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kerstkaart


    fijne avond liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop dat je kuur brengt wat je ervan verwacht Anita, je hebt een schitterende kaart gemaakt, mooi plaatje met de uil.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi winters kaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow your winter owl looks so so perfect. Thanks for joining us at Marianne Design Kreadivas Challenge, Alma

    BeantwoordenVerwijderen