donderdag 18 mei 2017

kerstkaart week 20

Hallo allemaal! 

Vandaag vanaf Ameland mijn 20ste kerstkaart voor 52 weeks to Christmas.
Het is een klein en eenvoudig kaartje met nog een snoesje (ik heb nog een paar knipvellen met snoesjes dus het zal zeker nog niet de laatste zijn).
nu nog proberen om mijn kaartje te plaatsen en wie  weet nog een blogrondje de wifi is hier nl. niet echt geweldig en valt steeds weg.


Gebruikte materialen zijn allemaal van Mariannedesign.

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij :

52 weeks to Christmas # week 20

Dan wens ik jullie allemaal een hele fijne avond!
Lieve groetjes Anita


12 opmerkingen:

  1. Leuke kaart !!
    Heel veel plezier op Ameland
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtig kerstkaartje Anita, heel leuk dat je op vakantie ook op blog komt om dit aan ons te laten zien...
    een fijne vakantie verder op Ameland...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Anita,
    wat is dat mooi gelukt die ge-embosste tekst en het Snoesje erbij is zo leuk ik vind het een heel mooi kaartje. En vanaf Ameland.... geniet ervan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prettige vakantie!
    Mooi om het lied te embossen!
    fijn dat je er weer bij bent met een donderdags kerstkaartje!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je kerstkaart prachtig Anita, héél mooi met de tekst en Snoesje blijft het goed doen op de kerstkaarten.
    Nog veel plezier op Ameland.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een nostalgisch Snoesje en de geembosste tekst op Kraft past zo mooi bij het blauw...leuke kaart Anita!
    Je zit dus lekker op de eilanden? Geniet er van!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kerstkaart heb je gemaakt, leuke tekst ook,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, Anita.Mooie tekst en een leuk plaatje.Fijn weekend.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niets mis met dit snoesje en die nog komen. Ze zijn gewoon heel leuk. Het is een geweldig kaartje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een heel leuk snoezig kaartje . Ik heb de plaatjes ook nog niet op! Je hdbt het stempeltje er heel mooi bij gecombineerd. Vel plezier op Ameland. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk op Ameland! Ik hoop dat je een beetje mooi weer hebt.
    Je kaartje is weer een hele mooie geworden!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen