woensdag 31 mei 2017

Van Harte Beterschap

Hallo allemaal! 

Ik kan nog net mijn kaartje plaatsen om mee te laten doen bij
Ons boduurkaartenblog  .
Ik heb op Ameland weer eens rustig zitten te borduren en
ik  heb hiervoor  een lange dunne kraaltjes naald gebruikt zodat ik iets meer grip voor mijn vingers heb.
na het borduren het patroon ingekleurd met kleurpotloden
ik vond het weer leuk om te doen dus ik moet maar weer eens opzoek naar wat leuke patroontjes.



Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij : 
ons boduurkaartenblog # Beterschap kaart
Scr@p-Cards Challenge-Blog # beterschap kaart

Dan wens ik jullie een fijne dag! 
Lieve groetjes Anita 

16 opmerkingen:

  1. Een hele mooie fleurige kaart!
    Nog hartelijk dank voor je mooie kaart voor mijn verjaardag!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Anita...mooi geborduurd weer in hele mooie kleurtjes en het plaatje past er perfect bij...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, Anita.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar haal jij het geduld vandaan. Zo knap zoals jij deze kaart geborduurd heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje Anita en hij past óók perfect bij de nieuwe Scr@pCardsChallenge dus gauw linken!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeahhh, fijn te zien dat je hem hebt ingezonden, dank voor je deelname aan SCC Anita!

      Liefs xxIrene

      Verwijderen
    2. Yeahhh, fijn te zien dat je hem hebt ingezonden, dank voor je deelname aan SCC Anita!

      Liefs xxIrene

      Verwijderen
  6. Héél slim om zo,n lange borduurnaald te gebruiken Anita, je hebt een prachtige kaart geborduurd en zo mooi afgewerkt.
    Gezellig dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartenblog.
    Dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita
    Het is een prachtige kaart, heel mooi geborduurd en gekleurd, groot gelijk om een lange borduurnaald te gebruiken want het is te leuk om niet meer te kunnen doen.
    Bedankt voor je deelname op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super dat je hem mee laat doen bij het Scr@p-Cards challengeblog, bedankt voor je deelname.
      Lieve groetjes, Danoesja

      Verwijderen
  8. Wat een prachtige beterschapskaart heb je gemaakt. Mooi patroon alles Padt heel mooi. Fijn dat het je nog net op tijd gelukt is. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Anita. Mooie kleuren, super geborduurd en ingekleurd en het plaatje is er gewoon voor gemaakt!!
    xxxAfke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Knap hoor Anita je borduurwerk, ik kan het niet,whaha
    Je hebt het vast heerlijk gehad op Ameland!
    Dankjewel voor je helemooie inzending naar Scr@p-Cards!!!
    Liefs van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje Anita en zo fijntjes afgewerkt met het mooie borduurwerk , super mooi gedaan !
    Dankjewel voor je mooie inzending aan de challenge op scr@p-cards
    fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen