vrijdag 23 juni 2017

een zomerskaartje

Hallo allemaal! 

Met deze zomerse
kaart wil ik jullie een vakantie groet brengen.
Het was deze week echt heerlijk vakantie weer en ik heb dan ook genoten van zon zee en strand hier op Ameland.
Ik heb dit keer weer een kaartje geborduurd en hiervoor mijn oudere borduurmal weer eens opgezocht.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
de bloem is van de action en deze heb ik met lichtblauw gestempeld.


Gebruikte materialen zijn:
Borduurmal Ann' s paper art,
LR 0395, LR 0232 ,LR 0230 , LR 0116 
het designpapier is van Eline en het plaatjeis volgens mij van Nellie Snellen.

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:
Ons boduurkaartenblog   # zee en strand 
The Ribbon Girl Blog # Any Image
Marianne's Design Divas  # minimaal 3 producten van MD 

Dan wens ik jullie een heel fijn weekend!

Lieve groetjes Anita 

13 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje en wat heerlijk dat je zo genten hebt op Ameland. Volgens mij heb je de perfecte week uitgekozen om op vakantie te gaan.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat je op Ameland was met dit Prachtige weer? Wij gaan met mooi weer weleens een dagje. Hopelijk lukt het ons straks ook weer eens. Want een mooi fietstochtje en heerlijk een terrasje pakken. Je kaart is prachtig Anita. Prachtig gemaakt in de easelvorm. Alles pas zo leuk en de mallen van Marianne die zijn zo leuk op deze kaart. bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk Ameland , Anita! Je kaart is geweldig en mooi bij je verhaal en het mooie weer wat we gehad hebben! Xxx groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij zit natuurlijk helemaal in de zon zee en strand modus en ik vind het prachtig zo samen met het borduurwerk!!! Geniet maar lekker op Ameland Anita
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zul je genoten hebben Anita, hier was het veeeel te heet dus aan zee had ik óók wel lekker gevonden!
    Je easelkaartje en het schattige plaatje passen er zó goed bij en zijn prachtig!

    Liefs XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Anita!
    Mooi borduurwerk en alles heel mooi afgewerkt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heb je een mooie zomerse easelcard gemaakt,je borduurwerk is prachtig en de bloem heel erg leuk.
    Vandaag hier regen,dat is minder maar zo bloedheet hoeft voor mij ook niet.
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Anita, je hebt een schitterende kaart geborduurd, je hebt er veel werk aan gehad, maar het resultaat is prachtig hoor.
    Dank je wel voor het meedoen bij Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart,Anita.Heel mooi geborduurd en mooie kleurtjes.Mooi afgwerkt met de bloem.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. this is such a beautiful easel card! I love the image and fabulous details. Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    https://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie easel-card Anita. Het lieve plaatje zo mooi omlijst met je borduurwerk. Ook de schelpen en mooie bloem op de onderste kaart passen er perfect bij. Een hele mooie zomerse groet.
    Lieve groetjes (terug) Miranda ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Anita, wat een mooie strandkaart heb je gemaakt. Het blijft een mooie borduurmal en het plaatje maakt het helemaal af!
    xxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen