zaterdag 1 juli 2017

sketch kaart

Hallo allemaal! 

Vandaag een kaartje gemaakt met de sketch van het Mariannedesign Challengeblog. 
Een sketch vindt ik toch altijd lastig om te maken maar deze wilde ik toch graag proberen en  hiervoor heb ik mijn oudere spulletjes weer gebruikt.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden? 

Gebruikte materialen zijn : 
Papier Pk9110,
col 1314 (tekst) Col1318, Col 1319
en Col 1321 (bloemetjes)
lr0187
knipvel Ewk 1225.

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij :
Mariannedesign Challengeblog  #  sketch
Mariannedesign Kreadiva's # alles geht
Marianne's Design Divas  # anything goes

Dan wens ik jullie nog een hele fijne dag !

Lieve groetjes Anita


22 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    Je hebt het prachtig gedaan en de sketch op een prachtige manier verwerkt op je kaart! Ik vind het een hartstikke mooie kaart en heel leuk om deze materialen weer eens te zien! Heel goed weekend!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....dit is een gaaf kaartje Anita!
    leuke kleurtjes zo bij elkaar.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik vind hem prachtig. Mooi zoals de kleuren steeds terug komen, van plaatje naar kaart. Ik hou daar wel van. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita. Ik vind je kaart prachtig. Erg goed geslaagd volgens de schets! Heel leuk zijn de materialen die je hebt gebruikt. Ook al zijn de matetialen al wat ouder dat maakt met de spullen van Marianne design niet uit. Dat blijft mooi om te gebruiken. Deze plaatjes zijn erg leuk. Goed weekend nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje, Anita.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind hem supermooi Anita! ook de kleuren die je gekozen hebt zijn prachtig!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart Anita,
    leuke sketch en wat heb je leuke materialen gebruikt, ook als ze ouder zijn, blijven ze mooi.
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita, ik vind je kaart prachtig! Ik houd van deze kleuren. Ook de oudere spulletjes blijven leuk. Wie wat bewaart die heeft wat. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi vind ik je kaart gemaakt Anita, ik vind ook de oudere spulletjes geweldig om te zien.
    Héél mooi van kleur en prachtig afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is je toch gelukt om er een mooie kaart van te maken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk kaartje geworden Anita.
    Leuk dat je mee doet met onze sketch.
    Groetjes van Judith
    Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is toppie Anita, ik vind dat je er een hele leuke vrouwelijke kaart van gemaakt hebt. Mooie spulletjes heb je gebruikt, zonde om te laten liggen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben jij snel met je sketchkaart.
    Ik zit nog in de denkfase ...
    je kaart is super mooi geworden, leuk met de oude materialen.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooie kaart heb je gemaakt Anita. Alles past ook perfect bij elkaar en wat grappig het hondje op het labeltje!!
    xx Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh deze is leuk!! Geweldig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is prachtig Anita! Wat een mooie kaart.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een geweldige dames kaart heb je met de sketch gemaakt Anita!
    Gezellige dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt de sketch goed verwerkt hoor, mooi kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie kaart is het geworden Anita.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooi!!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen