donderdag 9 november 2017

week 45

Hallo allemaal! 

Vandaag op deze kerstkaarten donderdag kan ik jullie mijn kaart laten zien die ik mocht maken als gastdesigner voor Mariannedesign clubs.

ik heb Kim's Buddies gebruikt en ik zag in een filmpje op YouTube  dat ze het mutsje  en truitje met wattenschijfjes  maakten en dat wilde ik toch ook een keertje proberen.
Het is wel eens grappig om te doen maar zelf gebruik ik de volgende keer toch liever de snowpaper.

Gebruikte materialen zijn:
Kim's Buddies Lr 0474, Lr 0499,
Lr0444
CR1252, COL1342
en het paper is van Eline pb 7053

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:
52 weeks to Christmas # week 45

Dan wens ik jullie een hele fijne dag! 

Lieve groetjes Anita 

33 opmerkingen:

  1. Een heel leuke kaart Anita. Kim heeft een prachtige "wollen" trui en muts aan. Verrassend leuk dit winterse plaatje gecombineerd met het roze design papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat leuk om haar echt een wollen truitje aan te geven, ik dacht dat je het met vilt had gedaan Anita, dat gaat ook heel goed. Lief dat je het kaartje zo in roze tinten hebt gemaakt...mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd voor je GDT Anita!! Ik heb wel eens wolkjes uit wattenschijfjes gemaakt en het Eline-schaapje er uit is ook heel leuk maar verder ben ik het wel met je eens! hoewel het meisje er zo wel lief uitziet!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker leuk in dit roze! Ziet er goed uit hoor de onderdeeltjes van wattenschijfjes. Heb ik ook weleens gebruikt. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief dametje heb je gemaakt ! Lekker ingeduffeld in een warm fleece'je! Heel leuk ! Groetjes, en fijne donderdag, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor, dat meisje met haar warme trui en muts. Heel leuk kaartje, zo met die roze tinten.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een mooie en leuke kaart, super, dat wollen truitje en mutsje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Ik vind wattenschijfjes ook niet zo prettig werken, maar met vilt gaat het een stuk beter ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach....wat een prachtige kaart Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toch ziet het er wel gaaf uit Anita!
    Wel een leuk idee.
    Een prachtig kaartje!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kerstkaartje, leuk gedaan met die wattenschijfjes!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is zo geinig Anita! Telkens zie ik er weer iets nieuws aan!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart, Anita.Wat een leuk meisje.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk Anita! Zal wel gepruts zijn geweest,maar ik vind het meisje er zo super leuk uitzien. Lekker warm!
    Mooi kaartje!
    Afke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig deze kaart Anita. wat een leuke aankleding met de wattenschijfjes. ziet er heel mooi uit. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sieht wunderschön aus diese Karte, danke für den lieben Kommentar
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt een hele gave !!!!!

    groeten Ineke
    DT 52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt een pracht kaart Anita.
    Je maakt hele mooie kaarten. Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een leuke kaart en leuk bedacht die trui van wattenstaafjes! zo kan je alles aankleden denk ik! Heel leuk idee! Fijn dat je hem laat zien bij 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. tof met die wollen trui en muts! Ik gebruik altijd wattenschijfjes voor het schaapje en de kerstman, vind ik heel leuk.
    Weer een heel mooie kaart!
    Groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anita, ziet er wel lekker warm uit, dat wattenschijfjes truitje, ik denk ook dat snowpaper mooier is, leuk plaatje en mooi gecombineerd,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een super leuke kerstkaart Anita, zo mooi gedaan dat mutsje en truitje met die met die wattenschijfjes...geeft een super mooi effect...leuk idee weer..

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij is echt superleuk! En met de wattenschijfjes is het ook erg leuk hoor!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leukerd Anita .....
    Fijn weekend van Epie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke kaart Anita!
    Geeft wel een leuk effect de wattenschijfjes.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi kaartje, Anita.
    Leuk effect met de wattenschijfjes zeg.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ja ik vind het ook een grappig effect geven de wattenschijfjes Anita, weer eens iets anders!!! Al is snowy papier ook altijd mooi! Het is een prachtig GDT kaartje geworden Anita.
    Alvast een goed weekend! xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw wat een gave kaartjes hier bij jou Anita!! Zo leuk allemaal. Gaaf met die wattenschijfjes en ik zag ook zo'n leuke kaart met de nieuwe kerststanzen. Te gek!!
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zo dan,dit is een hele mooie Anita, schattig dat mutsje ook!
    Fijn weekend xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh wat is dit mooi zeg ! Echt zo leuk gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  31. HOI anita het ziet er wel super wollig uit met je wattenschijfjes hoor, super MD kaartje en leuk dat je gastdesigner was, ook succes bij Marianne Design Kreadivas! Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een superleuke en vrolijke kerstkaart Anita. Het jasje ziet er heel erg warm uit, leuk :-)


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen