dinsdag 1 augustus 2017

gast designer bij ons borduurkaartenblog

Hallo allemaal!

Op deze mooie zomerse dag kan ik jullie mijn kaart laten zien die ik mocht maken als gastdesigner voor Ons Boduurkaartenblog.
Het thema is deze keer een verjaardagskaart met bloemen
met natuurlijk een borduurtje erbij.
ik heb ervoor gekozen om een kaart in vintagestijl te maken en gebruik gemaakt van een boduurmal en dit geborduurd met gemeleerd garen van Chrissie.
Op de afbeelding draagt de dame bloemen en daarbij heb ik nog een 3d plaatje met blauwe bloemetjes erbij geplakt.
 Boven in een klemmetje met tassels eraan en een organza strik erop verder nog afgewerkt met vogeltjes en een hoekrand.


Gebruikte materialen zijn: 
 Van  mariannedesign de
 VK 9535, LR 0390, PK 9117
borduurmal is van joy


Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij : 
Marianne Design Divas  # anything goes

Dan wens ik jullie nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes Anita 

14 opmerkingen:

  1. Prachtige borduurmal heb je gebruikt Anita.
    Ook de kleuren vind ik heel mooi.
    Leuk dat je mee doet aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie kart Anita! Top!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige geborduurde kaart met een mooie vintage uitstraling.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart heb je als gastdesigner gemaakt. Leuke mal.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is schitterend Anita en staat zo mooi op ons borduurkaartenblog te pronken. Nogmaals heel erg bedankt voor je prachtige gastdesignerkaart. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart heb je gemaakt
    Leuk dat je gastdesigner mocht zijn
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je voor Ons borduurkaartenblog gemaakt Anita, zo mooi geborduurd en afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige vintage kaart heb je gemaakt als gast-designer Anita. Mooi geborduurd in mooie kleuren, dat kraft met blauw heeft echt een mooie uitstraling. Ook de afwerking met het kwastje vind ik een leuk accent...helemaal top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Top borduurkaartje, Anita!
    Mooie combi van kleuren en materialen.
    Liefs, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaartje heb je geborduurd Anita!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart,Anita en prachtig geborduurd.Leuk afgewerkt met de strik.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita
    Prachtige kaart heb je als gd voor ons borduurkaartenblog gemaakt
    Super de sip.mooi in de vintage stijl. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Totally fabulous!
    Thanks for playing along with us at Mariannes Kreadivas and good luck,
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen